liamkillen

Alla inlägg den 27 oktober 2015

Av liamkillen - 27 oktober 2015 21:36

Jag försöker verkligen göra det 💗
Men för alla er som undrar så mår jag faktiskt inte så bra 😳💕Jag mår inte skitdåligt o jag kravlar mig inte fram över golvet 😳
Men jag kämpar för att varje dag ta mig ur sängen o ta tag i dagen 😳  det är sån tur att jag har Liam som håller mig inom ramarna o får mig att göra det jag måste👍🏻👍🏻
Inte så tur för honom som har mig just nu...😜😜 Men drömmer om att jag en dag ska orka göra fina o roliga saker med min älskade  son ❤️

Av liamkillen - 27 oktober 2015 18:57

Ja den här veckan är det höstlov i skolan 🍁
Liam har fått en personlig planering över hans dagar på fritids (tom onsdag då han åker till Kortids) 😊

Det är suveränt 👍🏻👍🏻 vi pratar hemma o förbereder på vad som ska hända under dagen. Liam vet vad som väntar o han gillar det verkligen 😊 o jag med 😊
Igår morse berättade han för Torill  som mötte upp i skolan att dem skulle på utflykt åka röda bussen o grilla korv 😊  nämen hur bra är inte det 😊💗 tom jag fick beröm att Liam va så förberedd ☺️
Imorgon är det Haloweendisco o låtsasbio (dem övar med pengar o biljetter) tanke bakom det mesta 👍🏻
Jag är såååå nöjd o Liam också ❤️

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards