liamkillen

Alla inlägg under december 2015

Av liamkillen - 29 december 2015 17:16

O mellan olöst o löst 🤔👍🏻😊
tur det blev rätt där 😊 mycket ordvrängeri på tungan 😄
En sten eller ett betongblock eller en hel J...a bergsklippa har idag släppt från mitt bröst 👍🏻👍🏻😊  (undra just vad jag väger imorgon) 😂😂
Vilket som väger jag precis vad som helst.... för att  lättnaden i bröstet är enorm o jag är sååå himla underbart glad 😄😄

Delar det med er 💗


Saknar min hemhjälp 😊 Min älskade lilla överaktiva gosse 💗

Som idag myser på Kortids med bästa Ingela ❤️

Alltså jiippiiiii 😄 Till er alla från oss båda ❤️

Av liamkillen - 27 december 2015 16:43

Roligt härligt o intensivt 👍🏻😊😊
Nära o kära massor av mat, julklappar o presenter 💗
Både Liam o jag är såååå nöjda 💕

Här frågade tomten om Liam hade varit snäll ?? hehe såååklart 😜😜😀

Nova tyckte tomten va liite läskig 🤔☺️ men hon va glad för alla julklappar han pysslat ihop med nissarna 😊👍🏻
Utöver det har vi typ bara ätit o ätit o ätit lite till 🍴😊

Imorgon är det vardag igen 🙃 jobb, fritids o Kortids 😏
Tack alla som deltagit under dessa dagar o god fortsättning till er alla 💕💕💕

Av liamkillen - 23 december 2015 18:16

Imorgon kommer tomten 🎅 med paket  🎁 det ska bli kul 😊
Ha en fin jul alla ❤️❤️❤️

Av liamkillen - 18 december 2015 19:51

 

Så tyckte jag att jag blev fin till slut 👍🏻😊

Av liamkillen - 18 december 2015 17:35

Liam hemma igen o det är så mysigt 💗💗💗 innebär sämre sömn men igår sov jag två timmar på em o la mig 21.30 för att åter igen somna med ett kort bryt en timme senare... 😳
Hur mycket kan jag sova egentligen? 😳 känns helt galet o inte riktigt jag 😉😊

Med Liam kom fint pyssel o paket hem idag👍🏻😊💗💗😉

Makaroner o korv beställt o tänk så blev det så också 😄
Imorgon ska vi upp tidigt o göra affärer 💰
Ha en fin kväll 💕

Av liamkillen - 16 december 2015 18:53

Åå jag längtar verkligen till julafton 🎅🎅 det ska bli såå mysigt 😊
Liam har åkt till Kortids idag o jag har lite sömn att ta igen 💤💤 snart 😄
Jag har slagit in årets julklappar 🎁

O lagt i säcken 😊🎅

Vi köper bara julklappar till dem små som i år består av Liam o Nova ❤️
Samt en klapp som vi lägger till julklappsleken för dem vuxna 🎁👍🏻😊 så alla vuxna får varsin också 😊
Nu blir det faktiskt ett glas 🍷 eller två 😳😊 efter en tuff vecka "so far" 😛
Ha en bra kväll 💗

Av liamkillen - 15 december 2015 18:02

Imorse vaknade jag gaaaalet tidigt tyckte mamma 😉 hon sa något om natt faktiskt o sova 💤  men Nää varför då?? Klockan va ju strax före 03 😊 😳 bara "gå upp" tyckte jag 😉
Skola fritids o sedan stallet full rulle 🐴👍🏻

Go o glad 💕💕

Av liamkillen - 12 december 2015 16:30

Vi blev hemma igår Liam är snorig o hostig 😞
Vi har julfixat lite hemma idag 🎅🌲

Köpte en julbelysning med fjärrkontroll o ingen jobbig sladdj...l som bara trasslar ihop sig 😁 Klart nöjd 👍🏻😊
Måste bara få undan motionscykeln bredvid granen som liksom "förstör" julstämningen 😳🙄 om ni förstår 😉
Promenad o några inköp hann vi också med 😊

Ha en fin kväll ❤️❤️❤️

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards