liamkillen

Alla inlägg under april 2017

Av liamkillen - 25 april 2017 21:45

Hej!
Jag är såå dålig bloggare nu, mycket på alla håll!
Men det blir säkert bättre <3
Mora Träsk i helgen o familjemys <3

Pecs för er som inte vet är bildkommunikation..
Möten o utbildning runt detta vilket såklart är kanon :)
Saken är ju den att Liam nu pratar meningar ändå alltså utan bilder sååå roligt och underbart.
Men vi kör på ett tag till om det kan förändra mindre önskade beteenden :)
Alltså, Liam är nu 10 år å så härlig.
Ikväll vid nattning såg han att jag va lite ledsen, jag frågade vad han ville ha till frukost imorgon o han sa " korv bröd ketchup o mjölk...otippat Nää :)
O mamma?? kaffe ägg o smörgås :) säger han, tillsammans vid köksbordet jaaa såklart :) älskade unge <3
ALLTSÅ denna kärlek är obeskrivbar <3
Har ju även en vuxenkärlek nuförtiden <3
Såå länge sedan jag "jag som fixar allt" kände/känner att jag behöver en person, en som stöttar mig, styr upp saker, finns där, fixar mat, underbara frukostar, säger sanningar vill ta diskussioner o pratar om ALLT ;)
Kärlek, eller vad tror ni?


Ja du Thomas nu hänger jag ut dig..
första gången o sista om du får bestämma ;)
Den som lever får se <3

Av liamkillen - 11 april 2017 21:35

Har i dagarna fått nytt beslut om personlig assistans för Liam, ett år till samt utökade timmar.
Känns så skönt, pustar ut o kan planera ännu ett år framåt <3
Nu blir det helt klart en solsemester med Liam o ass/ar <3

Nyklippt kille <3

Jag känner väldig tacksamhet för den hjälpen vi får idag <3
Jag har kämpat så mycket o nu äntligen har vi medvind, njuter så länge det varar <3
Tack eldsjälar som gör skillnad <3

Av liamkillen - 4 april 2017 20:55

Som alltid den här årstiden är det fullt upp ;)
Som av en händelse blev vi erbjudna autismutredning på Liam dagen efter vi varit i tidningen o rockat sockorna..
Ja, klart man undrar!!... eller?? :)
Så två möten med psykologen på hab är nu gjorda, ett med bara mig o ett där Liam va med.
Nu är det nåt möte mellan psykologen o skolan kvar innan vi kan börja vänta på svar gällande diagnos eller inte.
Har även varit på uppföljning med Lss handläggaren (som för övrigt är den mest humana människan jag mött i dessa ärenden) guldstjärna till henne <3
Ser bra ut, ett år till vet jag att det blir.
Är såå tacksam!

Natten mellan lördag o söndag hade Liam nån sorts iPad jour tror jag :( han var vaken hela natten helt gaaaalet, så igår tog jag beslutet att börja med sömndroppar.. bär verkligen emot men nu måste vi få sova så hoppas detta hjälper oss...
Natt 1 rapport: Liam sov i egen säng till 06.30 då jag väckte honom.., trögt men funkade.... jippi!! :)
Idag var Dessan med Liam på ridning o nu är det vår hörni... uteridning i jeans är vårtecknet <3

Jaa här hade dem inte hunnit ut än ;)

Slutar med att gratulera denna underbara tjej <3 farmors gullunge som fyller 4 år idag <3 hurra hurra hurra :)

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards