liamkillen

Alla inlägg under juli 2012

Av liamkillen - 22 juli 2012 22:28

Idag sa jag hej då till Timona som åkte med Dennis o Liza hem           

och nu blir det blogg "paus" också.. men vi ses igen     

Av liamkillen - 22 juli 2012 21:24

med nära o kära men nu måste jag faktiskt städa   

                   

så, nu är det fint   vad tycks?

 


Av liamkillen - 18 juli 2012 01:09

Goa unge, om du visste hur mycket kärlek du ger   hoppas att du känner att du får såå mycket kärlek tillbaka  

Älskar dig, ingen dag är sig lik med dig i mitt liv   

 


den här bilden, den här blicken vill jag alltid minnas   

Av liamkillen - 17 juli 2012 22:52

När undringarna tar över och jag frågar mamma och hon inte kan svara då är det ibland svårt även för mig som är liten o nästan alltid glad..

Vi kramas mamma o jag o faktiskt gråter lite ihop också...

Ibland när det är jobbigt o man är ledsen måste tryggheten få vinna plats. ja o så blev det ikväll..

jag somnade gott till slut

 

              


Av liamkillen - 17 juli 2012 22:36

Efter en dag med Dessan o Kim o utan kamera så  lever jag nu laglöst    

Nattning på gång, men vi ska bara klippa mina naglar   

             

och sedan ska jag bara ta en runda på tomten    o ja den är rätt stor   

             

Mamma o jag   

   

o lite lek i pyjamasen

           

men ojdå i sandlådan skulle jag ju iinte vara   

   


    


Av liamkillen - 15 juli 2012 21:21

på kortids, massor av lek o bus och så blev det en utflykt till "Paltorps hage" där hade jag aldrig varit o det var jättekul   

nu kommer bilder i en salig röra   

                                                                     

godiset ni såg skymta förbi va när vi stannade till vid Nyköpingsbro på vägen hem    nu gillar ju inte jag godis dååraa så jag fick popcorn till kvällsmyset   

Väl hemma kom solen äntligen fram o jag sprang ut o hoppade o hoppade o hoppade på min studsmatta, livet är bra härligt   Kram o godnatt    

Av liamkillen - 13 juli 2012 23:17

och mamma är såå stolt att jag nu tagit ett stort "sängkliv" o jaa vi har ställt den åt fel håll med flit för att få den där kantkänslan... man kan tro att det är en lätt sak att bara byta säng men då vet ni inte bättre   

Att ändra saker hursomhelst är inte min grej liksom.. det tar tid o måste mogna lite   men nu är jag nöjd faktiskt   

Kortids för mig nu när ni läser detta och imorgon blir det en rolig utflykt som jag inte avslöjar ännu   

Jag...   

 

 

och min säng   

Va rädda om varandra, glöm inte det, det är viktigt    



Av liamkillen - 12 juli 2012 20:50

i mitt rum   

     

och harmoni med semester    Jag är så goo, lite busig men ändå så förståndig.." ja hajja den ni"    

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards