liamkillen

Alla inlägg under april 2014

Av liamkillen - 28 april 2014 17:57

Mammas buskille är hemma igen :) jag alltså :)

Jag har ju varit på Kortids o gjort en massa skojiga saker :) fick dessa fina när vi köpte mat på "Donken"

Förhoppningvis får mamma ordning på bildöverföringen på datorn snart o då kan jag visa korttidsbilder :)

Av liamkillen - 23 april 2014 20:43

Ibland finns inte tiden o man känner att det inte finns något att berätta o visa men det händer massor just nu..
Blöjfri ett stort steg som är helt underbart..
Ännu en flytt står vi inför, nu hoppas vi o håller alla tummar att det blir bra o bäst..
Kortids imorgon o hem på söndag :) mamma har lite egna upptåg.. Vet att det blir Sthlm imorrn iallafall :)

Kul med påskägg :) fick två med bra saker i :)

Fina Nova <3

Trevlig helg o kramar till alla :)

Av liamkillen - 18 april 2014 18:43

Visar lite bilder på våffelfika o gympa :)

Lite nya kläder o Angry Birds kallingar :) ;)

Fint påskkort från kusinen, tackar så mycket o önskar glad påsk tillbaka

Jag är just hemkommen från Kortids nu o mamma har haft spring i benen :)

Glad påsk till er från oss :)

Av liamkillen - 11 april 2014 18:17

Som jag har gjort i skolan fick mamma av mig idag <3
Mamma tyckte att hon va kärringen o jag va kycklingen... Undra just om det va så fröknarna i skolan tänkte också ;)

Av liamkillen - 9 april 2014 20:40

Imorgon ska jag till Kortids men på fredag är jag hemma igen för "fredagsmys"
Får åka mammas bil till skolan imorgon o det känns mycket bättre än att åka taxi :)

Kram från oss o ta hand om varandra <3

Av liamkillen - 8 april 2014 20:39

Vi har sjungit o jag älskar den sången :)

Jag har även kollat på Keno ett favvo program om du frågar mig ;) ;)

Nu ska jag sova säger mamma :) imorgon hoppas vi på ett positivt besked.. Håller alla tummar o tår <3 <3 :)
Sov gott alla :)

Av liamkillen - 8 april 2014 18:31

Dags för kallingar nu :) mamma har köpt det idag :)

O nu hopp i plurret :)

Av liamkillen - 7 april 2014 22:22

Idag kom mamma o hämtade mig på skolan o jag blev jätteglad vi hade inte setts sedan torsdags morse :)

Jag har varit på Kortids o mamma har varit i Sälen o åkt skidor :)

Det var mysigt att komma hem o kramas med mamma lite tårar av saknad blev det också..

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards