liamkillen

Alla inlägg under september 2014

Av liamkillen - 30 september 2014 21:52

Liam har åkt till Kortids idag.. Kändes jobbigt då vi är mer tajta än vanligt just nu.. Han testar mig såklart men samtidigt fixar han det han behärskar o varje gång säger han: varsågod mamma.. :) kan vara att sätta på tv:n, ställa fram mina skor eller säga prosit när jag nyser :) underbara underbarn <3
Fått besked att vi får en liten väldigt liten hjälp på vår bostadsanpassning blir så less o besviken :( man ser inte till behov o person utan hur området ser ut o hur grannar gjort med grindar staket mm.. Va fn hjälper det oss när mitt barn springer ut o inte förstår följderna :( vilken jävla skitbedömning (arg) stenålders blää :(
Igår va en skitdag en dag då alla tårar ville ut o allt elände med dem :( hoppas jag ;) för idag känns det ngt bättre o lite hopp har krupit in mig igen :)

Glöm nu inte detta i oktober månad :)

O egentligen aldrig någonsin <3

Av liamkillen - 28 september 2014 17:52

Jag har lekt på Busiz i helgen, riktigt kul :) det verkade Dessan också tycka :) ;)

Idag blev det en lång pw (i vagn för mig) ;) men mamma fick slita.. Hehe.
Vi gjorde ett lekstopp också :)

[Bild]

[Bild]

Sista biten hela backen upp gick även jag ;)

[Bild]

[Bild]

Av liamkillen - 22 september 2014 18:52

Vi kommer hem efter en lång dag o Liam beställer köttbullar, kokt potatis, sås o lingon :) jag fixar det då jag inte hade tänkt ut ngt speciellt till middag :)
Under måltiden frågar jag: har du lekt med Charlie idag?
Svar: nä
Då frågar jag har du lekt med Alex idag då?
Svar: Nää
Men har du varit ute o lekt ngt?
Svar: näää
Känner mig tjatig men frågar ändå om Liam har haft en bra dag?
Svar: nääääääääe
Tänker en sista fråga då, vad det gott med köttbullar?
Svar: mmmmmm oo i like your style Oo i like your style .. :) :)
Jaa vad säger man? Inte mycket till dialog men det blev ett gott skratt iallafall ;) :)

Av liamkillen - 19 september 2014 20:10

Teletubbies .. Teletubbies blev en sån kväll ikväll ;)

Av liamkillen - 19 september 2014 17:47

Det är fredag :) jag är hemma igen o fredagsmys väntar ;) det har varit bra både på Kortids o skola vi har varit på Paltorps hage o lekt ;)
Håller även på att tappa min andra tand nu :) den är väldigt lööös ;) o den nya skjuter på :)

Av liamkillen - 17 september 2014 23:45

..... Tänka om :)
Ska kolla möjligheter då jag inte är såå överdrivet bevandrad här :(
Hoppas på en utökad blogg med breda inlägg o samtidigt vardagen såklart :)
Har så mycket jag vill dela o berätta om :) tills vidare sätter jag i halsen :) ;)

Av liamkillen - 17 september 2014 22:22

Känns så stort :) min lilla kille har fått sitt första skolschema :) väldigt olikt dem scheman som jag varit van o se :)
Men det är så bra så fin tanke bakom o jag förundras över vad JAG lär mig varje dag :)
Försökte länka en dikt som vi fick ta del av idag men det gick inget bra :( så alla ni som vill ( hoppas på att
alla som läser bloggen vill) googla på "välkommen till Holland" dikt.. Så fin :)
<3 <3

Av liamkillen - 17 september 2014 17:24

Liam fick med sig köttbullar till frukstunden idag :) på egen begäran skulle det vara fyra stycken :)

Nu är det Kortids o föräldramöte som gäller :)

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards