liamkillen

Alla inlägg under juni 2020

Av liamkillen - 11 juni 2020 22:58

Hej igen!
Kan inte riktigt bestämma om jag hinner o orkar blogga men ibland är det väldigt skönt att både skriva av sig o informera samtidigt.
Imorgon är det avslut på skola o fritte våran trygga vardag som vi haft i sex år är över.
Nu kan vi inte längre gå 100 m o va framme på skolan. Nu blir det att skjutsa o åka skoltaxi mellan skola, fritids, kortids o hemmet allt utspritt på olika ställen i Nyköping.
Undrar bara vem som glömde tänka till vem glömde bort att tänka lite extra på barnen med extra behov av enkelhet o trygghet. Blev det oviktigt efter årskurs 6? Ja jag fattar verkligen inte men känner att jag nu bara kan hålla tummar o tår för att det ska fungera.
Inget nytt än om boende på internat. Första besöket blev katastrof o jag kände aldrig i livet att jag skickar mitt barn till ett boende som det. Mina rädslor o farhågor späddes på rejält tyvärr!
Vi får se vad som händer framöver.
Har iallafall en helt underbar kille som jag älskar över allt även om det är väldigt tufft så ser jag en kille som växer till sig o som är full av bus o humor.
Vi pratar o förhandlar dagligen lite som livet är med dem flesta.
Ge o ta <3




Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards