liamkillen

Direktlänk till inlägg 14 juli 2020

Med kärlek kommer man långt!

Av liamkillen - 14 juli 2020 19:19

Hej på er!
Jag bloggar ju inte så mycket längre då jag tycker det är svårt med gränsdragningar Liam är ju ändå 13 år nu o som bloggen är tänkt ska det ju handla mest om honom men även våran vardag.
Känner ändå att jag ställs inför många frågor hela tiden om det är okej inte okej att berätta om våra dagar.
Vill ju ändå att människor i liknande situationer ska kunna känna igen sig vill vara ärlig men ändå visa Liam respekt.
Jaja mitt beslut mina tankar!
Liam mår inte så bra just nu tyvärr. Hans trygghet med skola o fritids är borta o ett nytt kapitel har startat o tyvärr har det inte blivit så bra för Liam vilket avspeglar på allt ja precis allt faktiskt.
Som idag när vi hade ett besök på ortopedtekniska så typ släppte han väder som inte doftade viol hela tiden, han klädde av sig sina kläder det va ju varmt o han skickade mig ideligen att hämta papper då han skulle snyta sig konstant.
Väl inne hos ?skodoktorn? försökte han skärpa sig men jag såg hur hela kroppen for o fingrarna va tvungna o pilla på allt pallen skulle upp på britsen o kudden skulle i golvet o Stefan doktorn blev klappad o känd på samtidigt som hans namnskylt bara försvann in i Liams hand... ja alltså puh jag fattar inte att vi ändå kom ut med ett par skor till slut! blev ju lite gatlopp i korridoren först såklart in till nästa avdelning o där försvann han låååångt bort.
Tufft för en kissnödig mamma ;)
Ja, jag va helt slut när vi 30 minuter senare satt i bilen på väg hem.. lite arg o lite irriterad också faktiskt.
Tur vi mötte en underbar människa som jobbade på särskolans gymnasium hon gjorde hela besöket hon förstod o hon ville underlätta o hjälpa oss båda så fint.
Men när han den där busiga jobbiga som inte lyssnade ett skit o bara vilje utmana.. när HAN kramar mig när vi kommer hem o tackar för fina skor ja då smälter jag o typ nästan allt är glömt <3
Bara lite trötthet finns kvar men jag känner ändå att kämpa på är såå värt <3
Ha en fin kväll!
Vi ses när vi ses <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av liamkillen - 15 juli 2022 21:44


      

Av liamkillen - 11 juni 2020 22:58


Hej igen! Kan inte riktigt bestämma om jag hinner o orkar blogga men ibland är det väldigt skönt att både skriva av sig o informera samtidigt. Imorgon är det avslut på skola o fritte våran trygga vardag som vi haft i sex år är över. Nu kan vi int...

Av liamkillen - 14 april 2020 19:01

Corona karantän vab för vanligt virus vem vet i dessa tider? Blev iallafall hemringd måndag för två veckor sedan. Liam va inte mer snorig än vanligt men nu gällde ju såklart lite andra regler.. han träffade typ ingen men snorigare blev han o hosti...

Av liamkillen - 20 februari 2020 18:45

Hej! Längesedan nu    vill skriva för dem som undrar om Liam o hans liv.Han mår bra men vi kämpar hela tiden på i vår vardag   Det som nu är på gång är både tufft svårt o jobbigt... troligen värst för mig, men tanken är nu att Liam ska få en helhetsl...

Av liamkillen - 21 mars 2019 22:51

Viktig dag med viktigt budskap :) jag brinner verkligen för allas lika värde. Idag är det internationella downs syndrom dagen 21/3. Älskar min Liam, han har verkligen extra allt... puh att jag inte är mer gråhårig är ett under, mycket tok, mång...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards