liamkillen

Alla inlägg under februari 2020

Av liamkillen - 20 februari 2020 18:45

Hej! Längesedan nu    vill skriva för dem som undrar om Liam o hans liv.
Han mår bra men vi kämpar hela tiden på i vår vardag   
Det som nu är på gång är både tufft svårt o jobbigt... troligen värst för mig, men tanken är nu att Liam ska få en helhetslösning på skola/fritids/ kortids vilket innebär internat.
Gråter bara av att skriva det men hoppas så på en bra lösning för oss båda o en framtid för Liam där han kan utvecklas o få alla förutsättningar för ett självständigt liv    å jag som gett allt själv i 13 år åt denna underbara kille får ett helt nytt liv känns så märkligt men inser att det är dags. Som tur är har jag tre vuxna barn o fyra barnbarn som jag kommer kunna vara mer mormor/farmor till o vara tillgänglig på ett annat sätt.
Svårt jobbigt och känslosamt men jag har lite tid att bearbeta detta   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards