liamkillen

Alla inlägg under april 2012

Av liamkillen - 29 april 2012 19:57

Lördagen började skönt, utelek på tomten och utelunch på altanen. Det är så skönt att inte behöva så mycket kläder.

           

 

     

söndagen däremot började med lite "mammapanik" hon såg nämligen detta på min arm  

         

och du som följt min blogg vet att jag för precis exakt 2 år sedan fick akut blodförgiftning även kallat Rosfeber,

då såg jag ut såhär när vi blev inlagda på sjukhuset i E-tuna.

 

så för att förhindra samma förlopp som då så har jag nu varit hos läkaren och fått penicillin. Denna gång kunde ju mamma som tur var ställa en tidig diagnos o be om medicin   

Jag vill inte fira "Valborg" på sjukhuset igen.     

Av liamkillen - 29 april 2012 19:52

på Kortids har jag haft i veckan  

           

och efter kvälls-skoj så blev det pyjamas dags

och nästa dag inne o utelek  

                     

Av liamkillen - 26 april 2012 22:01

Jag vill ju inte sova mitt på dagen, men man kan ju leka det  

                   

nu är jag på Kortids, så natti natt    

Av liamkillen - 26 april 2012 21:58

och då menar jag inte mig utan min fina båt med sand i  

             

jag gillar den     

Av liamkillen - 26 april 2012 18:23

och det blev lite tuffa tag och till slut sa hon ifrån, såhär   

      

Av liamkillen - 23 april 2012 17:46

Som ni förstår har jag varit på Kortids (ett dygn) jag blev jätteledsen o stoora krokodiltårar rullade på mina kinder när jag lämnades, men jag fick titta på "Tubbies" och då blev det bättre  

   

efter kvällsmat och barnprogram så tog jag på mig pyjamasen

eller försökte iallafall  

sedan gjorde jag smörgås och åt yoghurt innan det blev "hopp i säng"  

       

ny dag nya tag   morgonen började som kvällen slutade, med smörgås och youghurt  

 

efter det gick vi på utflykt i skogen myysigt  

         

och såklart lite lek på gården när vi kom hem, det var skoj att "rita ute"

       

körde lite traktor också

   

men efter en härlig dag är jag som sagt hemma igen   och som den ordentliga o lugna lilla kille jag är sååå sitter jag nu i soffan o läser bok        

           

mamma kan vara riktigt stolt över mig, tycker jag           

Av liamkillen - 21 april 2012 19:23

Förra lördagen hade jag denna blåsa   o här ska vi precis ta hål på den  

 

lite läskigt var det  

och såhär ser det ut idag   lite svårt o se men torrt på ett mycket större område än där själva blåsan suttit.

Och jag vill inte att man ska ta där alls bara "blåsa"   

      

Av liamkillen - 21 april 2012 08:39

städa, städa varje fredag  

     

det tycker jag är kul...     

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards