liamkillen

Alla inlägg under november 2011

Av liamkillen - 30 november 2011 18:55

Idag hade jag post i brevlådan igen    och det är sååå himla roligt. Gissa från vem?? jo från BÄSTA Anna-Lena förstås   den här fick jag  

Tack så mycket, vi saknar dig både mamma o jag   

Just nu leker jag i mitt rum och lyssnar på musik   suck nu ska det fotas igen.. vänta då jag ska bara sätta en legoblomma på huvudet, blir det här bra?

   

nääe mamma "gåå" nu vill jag vara ensam

       



























        

Av liamkillen - 29 november 2011 19:26

Mamma har handlat o jag packar upp såklart  

             

Av liamkillen - 29 november 2011 19:21

               

    

 
Av liamkillen - 29 november 2011 19:11

Lite ute o lite innelek när jag var på Kortids senast  

       

här klipper jag o ritar  

                    

Av liamkillen - 23 november 2011 18:41

Häromdagen fick jag en ny Teletubbies film

 

Åh, jag blev såå glad    

att tvättningen efter att jag sett filmen gick alldeles galet bra   

     

    

Av liamkillen - 21 november 2011 18:47

Jag har varit ute med Dennis o åkt rutchkana o när vi kom in så byggde vi lego    det var skoj

        

Av liamkillen - 20 november 2011 20:13

Idag har jag varit på "Busiz" o lekt   

här i bollhavet

   

o här på studsmattan

     

sedan blev det lite högre höjder

här kommer pappa o jag

      

o här på väg upp i nästa

       

sedan blev det lite matpaus med pannkakor o sylt    

o sedan ännu mera lek

   

Tack för idag, jag har haft det jättekul          

Av liamkillen - 18 november 2011 20:35

Jag har varit på Kortids igen, när jag kom blev det lek med bilar o garaget

     

 efter kvällsmaten blev det ett bad innan det blev sussatajm.. hm.. lite snålt med vatten tycker jag    

 

och efter en rejäl sovmorgon tog vi en sväng till Ica för att handla o vi köpte mitt favvobröd mums   

         

sedan blev det en tur i Ingelas bil

 

 för att luncha på Vipsgrillen, det var riktigt mums med korv o pommes  

         

den här fina "Dinon" fick jag också  

 

Tack för denna gång, ses snart igen      

      

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards