liamkillen

Alla inlägg under oktober 2014

Av liamkillen - 23 oktober 2014 19:18

Nu kör vi ;)

Fick en fin tröja idag :) av mamma

Imorrn är det gul fredag, så ni vet ;)

Av liamkillen - 15 oktober 2014 22:14

... Liam är så trött just nu jag känner knappt igen honom,

Trött men glad :)
O inget riv o slit på alla saker som just nu skapar oreda hemma ;)
Det känns väldigt skönt! :) ;)

Hoppas allt är klart imorgon :)

Av liamkillen - 11 oktober 2014 20:41

Gröt, korv med bröd, tortellini med ostsås o köttbullar, glass och korv mos o ketchup..
En matdag efter Liams önskemål

Japp här käkar vi i kallingarna ;)

Av liamkillen - 10 oktober 2014 09:10

Idag är jag hemma för skola o fritids har stängt idag pga av löss :(
Jag sov till kvart över åtta :) o nu undrar mamma vad jag vill ha till frulle??
Men just nu vill jag inte ha något alls ;)

Av liamkillen - 9 oktober 2014 20:30

Svårt o välja ibland ;)
O här hamnade plattan :)

Av liamkillen - 9 oktober 2014 10:58

hörde jag mamma säga.... ;) Idag skulle jag till skolan o mamma jobba men det blev en kort dag nu är vi hemma igen...
Jag har LÖSS urk...
Behandling pågår....

Av liamkillen - 7 oktober 2014 18:03

alltså JAG utmanar mammas tålamod liiite bara ;).... Idag behövde vi tydligen handla lite mat :) mjölk o yoghurt o fiskbullar till mig bla ... :) jag älskar o handla mat ;) men mamma fick något galet ryck att vi innan det skulle köpa höst/vinterskor till mig :( ååå sååå booring tyckte jag.
Jag ville inte prova, inte mäta foten, mycket roligare att dra ner stövlar o skor från hyllorna :) (de som jag nådde vill säga) mamma tog mina skoinlägg o provade med istället, så till sist fick dessa följa med hem då...

Jag hann även kasta mina strumpor o min jacka i butiken samt dra i en tants handväska ;) skrika HEJ flera gånger då hon tycktes höra illa!!
Mamma va lite jobbig o irriterad tycker jag :/ o svettig också BLÄÄ...
Men efter det handlade vi MAT o jag älskar o säga namnet på det vi köpt när varorna åker upp på bandet :)
Sedan har mamma väntat hela eftermiddagen på att min tand skulle lossna, ser ni? Före o efter..

O tanden som mamma väntade på är "borta" passade på när hon gick ut i köket o fixade mat ;)
Den som väntar på något "gott" väntar alltid för kort ;)
Där försvann ju även guldpengen :( :( sa mamma... Vi får väl se ;)

Av liamkillen - 6 oktober 2014 17:43

Idag hade vi en tid på Klin Fys, den har ombokats o missats o därför dragit ut länge på tiden :( men idag blev den av trots min förkylning..

Undersökningen är alltså en ultraljudsundersökning på mitt hjärta, jag har ju hela tiden haft en öppning mellan förmaken som inte velat gå ihop... Men plötsligt händer det :) o efter läkarens snabbanalys såg det bättre ut än någonsin :) :) o kanske behöver jag inte mer komma tillbaka :) jiihaa..
Skönt för mamma också då hon vet att jag är en viljestark kille....som INTE går med på vad som helst pga det hade hon kallat in förstärkning, bästa "gullet" storasyster Dessan kom o hjälpte till ;)
Doktorn va snäll o jag fick kolla på Angry birds på Dessans mobil under undersökningen.. ;) blev lite fasthållen men till slut va doktorn nöjd o jag belönades med Bamse :)

Det va en pärs men det slutade bra :) jag tog hästen o red ut ;)

Mamma: tack för hjälpen idag Dessan :) det hade inte gått alls om jag varit själv där <3
Är så glad för en genomförd undersökning o det glädjande beskedet :) <3

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards