liamkillen

Alla inlägg under augusti 2015

Av liamkillen - 31 augusti 2015 19:02

eller också inte 😜
Nu drar hösten igång många lappar många möten många kontroller av Liam test igen av medicin o medicinlistor som ska både hit o dit o dosetter likaså 😳 kontroller på mig både här o där mycket jobb o mycket pengar ut lite pengar in 😳  mycket energi ut o typ väldigt lite in  😞  jag är så trött mina ögon svider varje dag av trötthet o jag vet inte längre vad jag ska göra 😟
Ikväll funderar jag på hur jag ska orka faktiskt 😩 är så stressad av allt att jag bara vill gömma mig o komma fram när ngn löst allt 🙈🙈🙈🙈🙈🙈

Av liamkillen - 30 augusti 2015 19:13

Veckorna rusar på 😳 i fredags va Liams systrar Erica o Frida här o tog hand om Liam till Liams stora glädje 😄

Och även till min stora glädje såklart 😄
Tack finaste Erica o Frida för hjälpen 💕
Jag har kollat in årets skolfoto på Liam på svenskt skolfotos hemsida o även beställt hem bilderna 😊 förhandstitt här... 👀

jag har fotat av bilden från datorn o är så galet nöjd med dem fina bilderna på min fina lilla kille 💕💗
I helgen har vi åter igen börjat med medicinering....

Med anledning av Liams adhd 😞 Jag tycker inte om det men hoppas att det ska gå bättre denna gång o att det ska hjälpa oss i vardagen. Impulsiviteten är ett stort problem 😞
Nu laddar vi för en ny vecka 👍🏻

Önskar alla en fin kväll 😊

Av liamkillen - 27 augusti 2015 17:52

-jag: Liam... Imorgon kommer Erica o Frida hit o ska vara med dig 😊😊

JAAAAAAAAAA 😄😄💗

Av liamkillen - 25 augusti 2015 19:24

igår va vi o firade min storebror Dennis som fyllt 23 år 💐🎉🎁

Han fick en massa bra o ha trädgårdsredskap och en ny brevlåda 😊
Och fin sång förstås 😉 min fina storebror fick många kramar av mig 💗💗💗😊
Idag har jag varit på ridning igen o det va först läskigt men sen va det riktigt roligt 🐎🐎🐴🐴👍🏻

Nu är jag trött efter en "vak" natt 😳 så sov så gott 😴😴

Av liamkillen - 22 augusti 2015 20:51

Ta med Liam hit innan sommaren är slut 🏊🏻☀️😳😊

Underbart härligt 💗💗

Av liamkillen - 20 augusti 2015 17:54

Idag när jag hämtade Liam från fritids fick jag sååå fina ord med mig hem 😊👍🏻
Personalen tycker att Liam är så duktig o smart  o att han är positiv o intresserad 😊
Känns så kul att höra 💗 o jag blir en extra stolt mamma 😊💕

Något rätt gör jag tydligen 😳 host host 😉😉

Av liamkillen - 19 augusti 2015 19:23

Vart tar tiden vägen 😳😳 Idag började min lilla kille i andra klass 😊
Liamkillen som inte längre vill kramas o pussas när mamma vill ?🙈 😊 o som visar tydligt att mamma ibland faktiskt är pinsam  😁 o som gärna vill linda mamma runt lillfingret 😉
Han är stor o liten på samma gång 😊💗

Igår hade vi läkarkontroll o genomgång av provtagningen som vi va på nyss, alla värden va bra o Liam är frisk o kry 👍🏻😊 dock har vi impulsiviteten som orsakar stora problem som alltså är hans Adhd.
Vi kommer åter igen smyga igång medicineringen för att försöka få bukt på detta.. Jag hoppas o håller fingrar o tår att det ska fungera denna gången 😊
Min stora lilla kille 💕

Av liamkillen - 17 augusti 2015 19:55

... Älskar det uttrycket 💕💕👍🏻 myntat av en kollega som är full av energi o positivitet 👏🏻👍🏻😊
Det har ju varit lite tufft nu dem senaste dagarna och nätterna men imorgon är en ny dag 😳😄😄
Liam ska på läkarkontroll 💉

O vi tränar lite hemma inför det o Liam har full koll 😊
Vi ska få svar på alla prover 💉 som vi tog sist o prata om Liams impulsivitet som ofta 😁 väldigt ofta ställer till besvär o olyckor 😓
Annars är ju Liam en social o trevlig kille som har humor som få 😃😂 älskar verkligen den sidan o vi kan verkligen gapskratta ihop... Så även om det är tufft många ggr så är det så mycket skoj o kärlek också 😃💝💝
Det vill jag verkligen förmedla 👍🏻😊💕

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards