liamkillen

Alla inlägg under december 2015

Av liamkillen - 8 december 2015 18:51

O vi överlevde 😉 men jösses vad härligt det va att hämta hem min lilla kille igår 💗 mycket kramar o mys blev det 😊
Ibland önskar jag verkligen att jag kunde visa ALLA hur annorlunda o speciellt livet med Liam är. Tokroligt, bakvänt, upponer, ordning, oordning, humor o sååå mycket kärlek 💗💗💗💗
Många saker är även väldigt svåra men idag vill jag bara fokusera på det härliga o på all kärlek denna lilla kille genererar  💕 såå härligt ❤️
Imorse fick jag ringa till fritids o meddela att vi blev lite sena då Liam skulle göra allt själv o jag ville verkligen uppmuntra till det då varje steg bakåt ofta håller i dig väldigt länge.. Egna initiativ måste ju bara uppmuntras 👍🏻😄

Tack till finaste syster som ville gästblogga här 😊 hon hade helt fria händer 🙄 😄 o hur fint blev inte det? 💕💕💝😉

Av liamkillen - 7 december 2015 21:27

Med glädje tar jag mig an inbjudan av Liam och mamma Monika att få gästblogga hos Liamkillen. Det är ett ärofullt uppdrag.

Jag heter Ingela och är således Liams moster och mamma Monikas syster. Bor med min familj, make och son, i Östersund. Som ni förstår innebär det att vi inte träffas regelbundet och har inte någon vardag tillsammans men kärleken mellan oss känner inga avstånd.

Liam har en speciell plats i mitt hjärta. Första gången vi sågs var Liam ungefär halvåret och under hela dagen vi sågs så låg han i mina armar och jag ville inte lämna honom ifrån mig när vi skulle åka därifrån. Nu är det många år sedan men forfarande får Liam mitt hjärta att svämma över av kärlek. Jag är medveten om att ett liv med Liam inte bara är en dans på rosor och visst har han sin egenheter och vill ha saker på sitt sätt men det är så han är. Det handlar om att möta Liam på hans planhalva och hans villkor. Han berikar vårt liv i sån avsevärd utsträckning att det överväger stora delar av svårigheterna.

Min beundran och stolthet gäller mamma Monika. Hennes tålamod och engagemang är enormt och viktigt för Liam. Dock går livet upp och ned så ibland tryter orken och det blir att sakta ned för att hämta andan. Det finns mycket kunskap och erfarenhet hos mamma Monika för Liams tre syskon har vuxit upp till underbara människor med bra liv.

Nu ska jag avsluta mitt blogginlägg innan jag överutnyttjar inbjudan. Vill bara tacka för inbjudan och hoppas att det blir vid något mer tillfälle. Jag och mina killar finns här som en del av den stora familj som Liam och mamma Monika tillhör. Trots avstånd är vi alltid med er i våra tankar. 💗💗💗

Av liamkillen - 5 december 2015 17:12

Vad Liams storasyster Erica skickade till mig igår 👍🏻💗

Så fint 💗💗💗 syskonen ❤️

Av liamkillen - 5 december 2015 15:19


  glopp, glopp, glopp = galopp såklart 😊💗🐴

Av liamkillen - 1 december 2015 18:31

Idag har jag börjat öppna min adventskalender 😊

Det va en bok, den här...

Mamma ska läsa den för mig om en stund (när jag har tid) har jag bestämt 😉
Annars tjaa vad har hänt? 😳 jo jag har varit hos tandläkaren o det gick jättebra 👍🏻 dock vääääääääldigt tråkigt att vänta på min tur 😝😝 lekte iallafall en kort stund innan jag drog igång lite bus 😄

Jo jag är där i hörnet, ser ni mig?
Mer då, joo jag har bakat

O mamma också 😊 här är resultatet 👏🏻

Har även myst, fikat o kramats med mina syrror och min pappa 💕

Å idag har jag ridit igen 🐴

Här väntar vi på hästarna 🐴🐴🐴🐴 ska visa er en filmsnutt sen på uppvärmningen 😄
Imorgon är det Kortids för mig o fem dygn framåt o mammis skulle visst på julbord o lite annat skoj 🎄😄
Vi hörs snart igen 💗

Men hörni, om någon som läser detta träffar min mamma,  så ta hand om henne lite extra under tiden 💗☺️ (för hon kommer längta ihjäl sig efter mig) ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍

Ååå just det Dennis ( brorsan) grattis på namnsdagen 🎁  "Oskar" saknar dig,  måste du jobba jämt? 😳😄

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards