liamkillen

Alla inlägg den 21 oktober 2015

Av liamkillen - 21 oktober 2015 19:36

En tuff start på dagen både för Liam o mig 😳
Som vanligt på väg till skolan på morgonen så frågar Liam vem som ska ta emot honom när han kommer? Jag vet aldrig det då skolan inte kan ge oss något schema på det 😳 så idag bestämde Liam att det måste vara H!
När vi kom till skolan va inte H där o jag sa att vi väntar lite utanför.. 😊 Efter 5 min hade hon inte kommit så jag sa att det är kallt vi går in o väntar.. Liam ville inte....  jag lyfte upp honom i famnen o då o där kom nävarna flera stycken i mitt ansikte 😓
Ja man kan lugnt säga att han fick ett utbrott över situationen!? 😞🙈
Såklart blev jag arg o tillrättavisade.. 😁 O Liam blev ledsen...😪  H kom o allt blev frid o fröjd 😜 vi kramades hej då💗
Puh..😳...  Jag gick hem o grät en skvätt 😓😪 dels gjorde det riktigt ont o dels kände jag mig sååååå maktlös 😥
Jag hoppas att detta va första o sista gången i denna situationen iallafall! 😳
Visar lite glada bilder från stallet igår 💗

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards