liamkillen

Alla inlägg den 12 oktober 2015

Av liamkillen - 12 oktober 2015 19:13

Tro't eller ej 😳 men jag gillar vardag o rutiner 👍🏻Liam gillar också vardag o rutiner. Helger är klart överskattade 🙈😂
Har man dessutom vardag o är sjukskriven så betyder det för min del att det finns tid att andas, vila, landa o ta "kloka" beslut 👍🏻
Idag har det varit en sån där extra bra o härlig dag...💗💗 jag har träffat underbara kollegor o haft givande samtal, många kloka ord har sagts o insikter som hjälper mig att leda mig in på rätt spår för framtiden 👍🏻
Varför är det så svårt att se sin egen situation o inse att man inte fixar allt själv hela tiden 😳🙉👀😳
Situationer förändras i livet så är det bara.. På gott o på ont 😳😊
Är iallafall glad idag 😄 o mår såå mycket bättre än på länge 👍🏻😊💗
Har ikväll pratat med Liams läkare om Liams medicin som inte fungerar 😞 så nu ska vi testa en annan sort o jag håller alla tummarna jag har (typ två) 😳  att det ska ge effekt på hans oönskade beteenden.
Sa jag att jag älskar måndagar ❤️❤️❤️

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards