liamkillen

Alla inlägg den 8 oktober 2015

Av liamkillen - 8 oktober 2015 18:26

.... medel! 😊😊
Fördelen med att vara sjukskriven (även om det är skitjobbigt) 😜 är att jag hinner vara här o nu o jag hinner se o förstå vad Liam behöver o hans behov utöver mat, sömn o vardagliga göromål..
En sak är timstocken

Den kan vi använda då vi ska byta aktivitet, extra viktigt på mornar o kvällar tex när vi ska gå till skolan o när vi ska gå o sova...
Då kan Liam själv följa nedräkningen o när det är dags att bryta... "En liten stund" är inget han greppar alls..
Vi ska även snart köra igång med beteendeträning då Liam tyvärr inte svarar positivt på medicinering eller tyvärr kanske inte är rätt ord.. Jag är glad om vi hittar andra lösningar 👍🏻👍🏻😊
Jag har idag börjat pyssla ihop lite bildscheman också

Gör ett för morgonen o ett för kvällen 👍🏻 ska även lägga in dagens färg så Liam har koll på vilken dag det är 😳 för ni vet väl att varje dag har en färg??? torsdag är brun 😉

Liam älskar att ha koll han tittar på bilderna o blir trygg när han vet vad som ska hända 😊

Ikväll blev det spaghetti o köttfärssås till middag 😋😋

Mätta o trötta 😊 ha en fin kväll 💕

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards