liamkillen

Alla inlägg den 14 oktober 2015

Av liamkillen - 14 oktober 2015 14:28

Igår hämtade jag Liam tidigt i skolan för att sedan åka till öronmottagningen..
Vi hade pratat hemma o tagit fram "verktyg" ur Liams doktorsväska o kollat både mina o hans egna öron.. så det kändes verkligen som han hade koll 👍🏻👍🏻
Lite pirrig märkte jag att han va min lilla kille 💕

Han lekte en kort stund för att sedan ställa sig mot väggen utanför väntrummet o just precis... vänta... 😳 vänta på doktorn..
Jag va som vanligt beredd på att han skulle köra gatlopp i dem långa korridorerna men ingenting hände 😳 han stod lugnt mot väggen o väntade o hälsade artigt på alla förbipasserande patienter o personal 😊 O pratade med mig 😊
Magiskt 😳😳😊💗 när sköterskan kom efter ca 15 min mot väggen 😊 talade han om att han är Liam o sedan gick vi in till doktorn.
Upp i stolen o duktig hela tiden 👍🏻 så när allt va klart fick doktorn o sköterskan varsin kram 😊

Inuti ena örat 😉😊 där satt röret kvar som sattes in för snart tre år sedan. På andra örat har trumhinnan en hål som ev måste opereras framöver... 😞 men inte idag o inte imorgon, tack doktorn för det 😜
Sedan blev det ridning både ute o i ridhuset 🏇🏇
När lektionen va klar o vi skulle gå mot bilarna så tog Liam bestämt Alex hand o gick fint hand i hand hela vägen 😊😊

Underbar syn 😄😄😄 hålla handen gå fint inget spring... Vad händer här egentligen? ? vilken underbar dag vi haft o vilken underbar liten kille jag har ❤️❤️❤️ 

Man kan nästan se att han liksom tvingar Alex att hålla hans hand 😊 💗

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards