liamkillen

Alla inlägg den 26 oktober 2016

Av liamkillen - 26 oktober 2016 22:04

Stora ord för mig!
Vågar knappt uttala eller uttrycka att jag nu mår så bra :)
Mitt liv blev annorlunda o inte alls som jag tänkt mig o för drygt ett år sedan drog livet ner rullgardinen o allt blev nattsvart ville bara sova!! O så fort jag fick chansen sov jag.. jag hade ont i kroppen o kräktes i tid o otid, ständig värk o ingen ork!
Blev sjukskriven o kämpade samtidigt för hjälp med Liam.
Hjälpen kom, så underbart :) bara så sorgligt att man redan ligger o kravlar efter livsgnistor!
Men det kan vända o det kan bli bättre hjälp behövs o det fick min kämpargnista att tändas igen... trots svåra motgångar lyckades jag samla kraft o komma igen!
Det går :) är så jäkla glad o stolt över mig själv!!
Jag har tagit hand om mig när det behövdes, pausat livet o investerat tid i mig själv <3
Tar hand om min Liam (ensamförälder) o kommer fixa det, så är det bara <3
Svårt ja absolut!
Men idag är jag stark o det kommer dagar <3

Älskar den här bilden <3

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards