liamkillen

Alla inlägg den 16 oktober 2016

Av liamkillen - 16 oktober 2016 20:19

Jag har röjt ute o för att få in utemöblerna i förrådet så började jag där! I förrådet alltså..
Här finns så galet mycket barnkläder (en ny titt Alexandra)
Så mycket kartonger o tomglas till insamlingen, ingen bild på det tack o lov....
Men såå skönt o röja, vill slänga mer!!
Liam har varit med assistenten flera timmar men vi har även gjort några timmar ihop alla tre!
Saker som man tyvärr inte kan göra själv med Liam, krävs två, två personer med en ängels tålamod.. då det mesta inte går som på räls liksom.
Det va lördag det!
O idag söndag har jag tvingat in Liam i en film o mysdag..
han ville ut till löven som blåser o jag med min onda rygg/kropp ville inte ut i kylan.
Till slut efter flera duster i hallen med gummistövlar på så blev han mjuk som sammet o ville bara kolla på Nicke Nyfiken.. jag hade erbjudit spel, rita, leka, puzzel, Mora träsk you name it!!
Puh.. Tålamod!!
Till middag ville Liam ha korv o ris... för tredje gången denna vecka, men okej jag tänker att det viktigaste är att han äter.. eller hur?
Frukt, grönt o smörgåsar existerar inte på hans meny.


Sparar packningen o skriver om det en annan dag.. blev långt nog ändå :)

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards