liamkillen

Alla inlägg den 13 juni 2018

Av liamkillen - 13 juni 2018 18:44

På Liams fjärde skolår alltså ;) hehe..
Helt galet vad tiden går o Liam är rätt trött nu faktiskt så även om sommarlov innebär en del fritids så blir det lite mindre kravfyllt o förhoppningsvis lite bad o utflykter o annat skoj :)
Sen Liam kom hem från kortids i måndags så har han varit rätt harmonisk o på bra humör <3 allt blir så mycket lättare då.
Misstänker att han känner av att min stressnivå är lite lägre än vanligt då jag nu jobbar 50%.
Just nu känns det bra att ha dragit lite i handbromsen igen, lite orolig för vad provsvaren ska säga men men...
Hann en sväng till mor på eftermiddagen då rörmokaren skulle komma o koppla in den nya tvättmaskinen :) den stackarn fick svara på tusen frågor o typ hälften va upprepning på tidigare nyss ställd fråga :) jag hade i hissen upp berättat lite hur mor ?fungerar? så han va så tålmodig, svarade om o om igen o vi skrattade gott alla tre :) det är så dråpligt mest hela tiden nu med mamsen men vi skojar om det o skrattar, tur vi har humorn ihop :)
Nu ska jag slå in lite presenter här innan Liam ska in i duschen nagelklippning står på schemat ?puh? inte hans favvogrej direkt ;)

Min underfundiga lilla kille <3

Ha en fin kväll <3

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards