liamkillen

Alla inlägg den 6 juni 2018

Av liamkillen - 6 juni 2018 21:30

Ibland känns det som livet liksom ?kör med en? eller mig då såklart, här skriver jag ju om Liams liv o mitt liv <3
Jag VILL vara positiv glad o full av energi
det är sån jag tror att jag alltid är...
på språng till nån tandläkartid, en tid hos ögonläkaren, kolla hörseln, kolla fötterna, köpa specialskor som ska provas ut möte på skola hab kortids å nu blev han sjuk också o varför sover han inte på nätterna?
Vi borde teckna mer har ni alla bilder? Bilstöd är viktigt o tänk på bildschemat varje dag för planering o framförhållning..
Ja o nu måste Liam ha hörselkåpor grannarna lever grillar bygger altaner klipper gräs o f..n vet allt..
Det måste vi ordna stänger dörrar o fönster o bäddar ner oss tillsammans i sängen...
Å varför vill inte Liam till kortids varför är han alltid ?sjuk? när han kommer till oss o varför vill han bara gå hem vissa mornar när fel person möter upp?
Varför slåss han gapar skriker o är allmänt odräglig!!
Ja varför? Min eviga kamp o vardag!
Liam är 11 år o jag är 53 år.... min kropp säger ifrån ständig värk ständigt på g o trött i hjärnan efter alla år av stress....
Min finaste läkare sa att hon nästan väntat på mig.. två år sen sist jag va där, det är inte hållbart livet du lever o belastningen du har sa hon.. hon sa också att allt jobb jag gör/har är inte menat att göra själv i min ålder, men såklart i all välmening <3
Mötte även idag en vän som frågade hur är det? O jag svarade men jo det är rätt bra varpå han svarade nä såg på Fb att du inte mår bra, blev både rörd o berörd. Tack om du läser detta <3 Uppskattar det så mycket <3
Ta av er tid o bry er <3 det är så värdefullt.

Av liamkillen - 6 juni 2018 18:16

En ledig dag o vi passade på att åka till Liams favoritställe Torekällberget i S-tälje :)

Packade med matsäck o drog iväg :) en förväntansfull Liam pratade för fullt i bilen hela vägen ;) fick han inget svar så höjde han tonarten rejält.. puh aj,men skoj :)
Sååå duktig också hela tiden (vagnen va med i reserv men där åkte packningen mestadels) den behövdes en gång för att bryta från en aktivitet till en annan....
Tuppar o höns är klart favoriten men lite lunch sittandes på några stubbar uppskattades också väldigt mycket :)

En fin dag <3 kan säga att det är så underbart att se Liam njuta av djuren o miljön samt igenkänningen då han varit där en del nu.
Vi avslutade här ;)

Måste ju få med dessa sötingar också :)

En fin dag <3
Ha det gott :)

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards