liamkillen

Alla inlägg den 21 februari 2017

Av liamkillen - 21 februari 2017 19:41

I fredags va Liam i skolan igen o jag kunde jobba :)
Helgen va mysig syrran va nere o vi hann umgås lite <3
Promenader o mystid <3
Gympa för Liam med Dessan i söndags o igår jobbade jag o Liam va på Söra med fritids o grillade hamburgare, låter så mysigt jag har aldrig varit där.
Såå igår em blev jag dålig värk i kropp o knopp o sedan eviga toalettbesök på det.. suck känns så hopplöst faktiskt... när ska vi slippa alla infektioner??
Dessan tog Liam till stallet idag o jag har mest sovit o kurerat mig.
Hon har hittat filmer till Liam med blåsande löv som han älskar vilket roar honom just nu :) skönt med typ ingen ljudnivå är van vid rätt höga ljud från hans spel.

Svårt o se löven men glad att han är nöjd <3 o jag njuter av att höra tv:n för en gångs skull ;)
Hoppas på en piggare dag imorgon.

Öö fått?? Låter trots allt underbart ska nog tusan boka ;)

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards