liamkillen

Alla inlägg den 8 februari 2017

Av liamkillen - 8 februari 2017 19:17

Dagarna rullar på, allt känns lite lättare just nu :) Liam är glad positiv o mycket mer harmonisk <3 även skolan märker av det o det känns så bra i mitt mammahjärta <3
Inget går ju på räls men när det flyter på o är medgång så är det sååå underbart :)
Inga läkarbesök eller annat joks denna vecka, bara as mycket på jobbet med ny hemsida mm ;)
Det är kul men intensivt :)
Stallet igår för Liam med Dessan :)

Blev lite orolig, körde Liam, biltjuv eller vad??;)
Planering ja, inte min starka sida längre tyvärr.. (jag har varit värsta planeraren förr) Kortids vill nu ha in önskemål tom september.. hjälp!!!
Lite svårt då inga semestrar ens är planerade på jobbet!!
Får chansa o hoppas att det löser sig med alla inblandade <3
Lite vardagstankar ikväll <3

Min fina lilla kille som helt plötsligt blivit så förnuftig <3
Syrran, ser du outfiten :) såå nöjda <3
Ha en fin kväll, vi mår så himla bra här <3

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards