liamkillen

Alla inlägg den 15 november 2016

Av liamkillen - 15 november 2016 18:29

Jag tog en ledig dag idag med tanke på att Liam skulle till ögonkliniken kl 10 o ska det tas ögondroppar där så tar det ca 2 timmar allt som allt. Vilket innebär att skollunchen missas o det drar iväg en timme till innan han fått mat i magen.
Idag behövdes inga droppar o ögon "doktorn" va helt underbar hon tog Liam såå bra o fick med honom på allt han behövde göra.
Sådana människor gör mig så glad o gör dessutom så att jag kan koppla av under besöket. Så tacksam för ett fint besök 😊

Ödlan fick han för att han va så duktigt, o glasögonen borde han försöka använda för att se bättre på längre håll.. vi får se hur det kommer gå!!?😳
Hem o dags för lunch sedan blev det skolan en stund då dem hade planerat in introduktion för pec med logoped o speciallärare en typ av bildstöd där Liam ska kunna bredda sig i att kommunicera med bilder.
Det hade gått toppen o Liam va väldigt fokuserad.
Tanken är att skolan börjar o sedan ska vi hemma introduceras o sedan även Kortids.
Efter det åkte vi till stallet, jag har inte varit med på några ggr så det va väldigt roligt o se framstegen som skett där o hur ridlektionen utvecklats med en toppenlärare som försvann ett tag men nu är åter.. Såå kul, bara älskar när allt flyter på 💗👍🏻

Avslutades dock med lite kaos då halvljuset inte funkade på vägen hem 😖 O jag som är halvblind såg ingenting i mörkret vare sig med eller utan glasögon 🤓 Så Dessan fick "blindköra" hem lite på känn liksom 🙄 O hem kom vi tack o liv (lov) 😉

Ha en fin kväll 💗

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards