liamkillen

Alla inlägg den 9 november 2016

Av liamkillen - 9 november 2016 18:52

Jag har haft bra möten gällande Liam sista tiden men även också mindre bra besked från vissa håll!
Kortidsmötet va välbehövligt o jag vet att det kommer bli bra nu, känns i magen :)
Skolan ska starta upp en ny sorts bildkommunikation vilket känns toppen, där Liam själv ska lära sig att kommunicera mera utåt med bilder som hjälp.
Jag fullkomligt älskar när han på morgonen kryper ner i min säng o börjar rabbla alla maträtter han kan men vore såklart kul med en utveckling av det hela haha <3
Läkarbesök o provtagning förra veckan, inväntar nu provsvaren. Härligt o se att han idag är 124 cm lång o väger 25,9 kg. Vuxit gaaaalet mycket senaste tiden.
Samtal med psykologen på hab idag, besked om att autism utredningen dröjer, tydligen jobbar man/vi inte annorlunda med Liam oavsett utredning så okej då suck.. men ändå bra o veta tänker jag?!!
Öronkliniken idag. Titta fick "doktorn" göra men inte dammsuga rent.. ABSOLUT inte... !!
Liam har bitit denna örondoktorn i fingret en gång för några år sedan men det slapp vi uppleva idag :)
Inom kort får vi tid för rengöring o kontroll av båda öronen o såklart måste han då sövas..
Det blir tredje gången han sövs o det är fruktansvärt jobbigt men det har ju gått bra tidigare såå bara bita ihop.
Nästa vecka är det synkontroll o snart nog efter det ska Liam till kirurgen gällande en mindre operation.
Vi ska hinna med ett besök till Ortopedtekniska också, men sen tror jag tammetusan att det är jul o bara mys i vårat hus <3


Här väntar Liam på örondoktorn :)

Ha en fin kväll <3

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards