liamkillen

Alla inlägg den 22 november 2015

Av liamkillen - 22 november 2015 15:50

....... kan vi nog alla skriva under på 😞
Alla drabbas vi någon gång av motgångar i livet o vissa fler gånger än andra, så är det bara.
Att man kommer ut starkare genom sorg o bedrövelse tror jag inte ett skit på sååå klyschigt 😁
Däremot tror jag att man blir mer ödmjuk, mer kärleksfull o mer medveten om vad som är viktigt i livet.. ( även om man va det innan) så tror jag det förstärks 💗 Jag vill tro att respekt för livet o medmänniskor blir viktigare samt att våra fördomar minskar... 💕
Att livet tar slut vet vi alla, men det är INTE okej att "checka ut" vid 42 års ålder.
Känner sååå mycket kärlek o sorg med dem fina fyra barnen som förlorat sin far ❤️
Känner även väldigt mycket sorg o kärlek med min svåger som förlorat sin son samt min syster som mist sin bonusson o såklart även hans syster o deras gemensamma mamma ❤️❤️
Vi tog ett väldigt fint sista farväl av dig Andreas 😊💗
Familj, släkt o vänner 😊 vi ses en annan gång någon annanstans 🙏vila i frid 🕯

🌹❤️🙏🕯

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards