liamkillen

Alla inlägg den 9 november 2015

Av liamkillen - 9 november 2015 21:26

Det är så svårt 😓 nu när vi ska säga godnatt ikväll brister Liam ut i gråt.. Han kan inte helt förmedla vad han känner men jag förstår o hans kramar o tårar behöver inga ord 😓❤️ jag gråter också floder ... 😭 Vi gör det tillsammans o jag säger hela tiden hur mycket jag älskar honom 💗
Så svårt o det gör så ont att jag lämnat bort honom 4 dygn 😳
Kommer han avsky mig eller kommer han förstå att jag inte hade något val 😳??
Ja det är frågan ?? ❤️❤️

Av liamkillen - 9 november 2015 16:16

Ååå vad jag har längtat efter min lillkille ❤️
Fyra dygn borta så va jag bara tvungen att hämta hem honom tidigare idag ❤️
En glad kille som sprang hela korridoren i skolan emot mig för att sedan ge mig en bamsekram 😊👍🏻 så härligt 😊
Har jag sagt att jag älskar den här lilla killen 😍😍
Han har haft det bra 👍🏻😊 varit på bio o käkat på Donken bla 😊 O jag har haft det bra 👍🏻😊 varit på ett underbart 50 års kalas med god mat underbara människor familj vänner o nya bekantskaper 😃🍷🍽🍾💃🏼
Nu sitter Liam o spelar på sin favvoplatta glad o lycklig 😃  (den får aldrig följa med till Kortids nämligen)

Det är så kul att klassen nu ska åka iväg till badhuset varje fredag 😊🏊🏻🏊🏻

Det uppskattar jag verkligen 😄
Just nu finns det många saker jag uppskattar o det känns väldigt bra 👍🏻❤️

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards