liamkillen

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

Ännu mera bilder från resan!

Av liamkillen - 31 augusti 2011 18:06

Den här killen såg till att vi hade allt vi ville äta o dricka på stranden dessutom bokade han upp bra platser nära vattnet till oss varje dag vi kom.. kanonservice   o första dagen frågade han vem som va "Boss" o det va mamma SÅKLART så efter det sa han alltid Boss till henne när han undrade om vi ville ha något eller bara kolla om allt var bra med oss..

mamma fick denna fina dricka med en palm

  och här är en båt

  här badar jag

   tillbaka på hotellet   här ritar jag lite, och bakom mig kan man se att jag har "justerat" tapetbården en liten aning

  måste kolla ner här vad som händer??

  Aha.. Jocke o Alexandra som badar i poolen  

    på kvällen gjorde vi ett återbesök på veckans första restaurang, gissa om de blev glada o jag fick ännu en klubba hihi har nog aldrig ätit så många klubbor i hela mitt liv  

     sista dagen på stranden

   brosorna springer lite coolt i sanden.. sanningen är att det är "skitvarmt" o man bara MÅSTE springa  

   jag roade mig med att leka med vattenslangen minst en timme faktiskt och alla som ville komma o spola av sig sand o svett var välkomna till mig  

                 till sist somnade jag in en stund i vagnen

  på kvällen blev det god mat igen och personalen körde en egen liten show      jaha så var det då dags att åka hemåt igen här väntar vi på bussen som ska ta oss till Antalya

    här är vi på flygplatsen och vi har just ätit på Big Burger

  så var det dags att "boarda"  

nu sitter vi på planet.. tack " Urkiiet" för en härlig vecka   

       Allt gick väldigt bra tills vi skulle gå ner för landning på Skavsta först fick Dennis jätteont i sina öron o helt plötsligt svimmade JAG tydligen blev det lite panik då har mamma sagt men efter lite vatten på huvudet piggnade jag till...

Slutet gott allting gott...

Vi har haft det jättebra o vi kommer snart åka iväg igen någon annanstans i världen...       


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av liamkillen - 15 juli 2022 21:44


      

Av liamkillen - 14 juli 2020 19:19

Hej på er! Jag bloggar ju inte så mycket längre då jag tycker det är svårt med gränsdragningar Liam är ju ändå 13 år nu o som bloggen är tänkt ska det ju handla mest om honom men även våran vardag. Känner ändå att jag ställs inför många frågor hel...

Av liamkillen - 11 juni 2020 22:58


Hej igen! Kan inte riktigt bestämma om jag hinner o orkar blogga men ibland är det väldigt skönt att både skriva av sig o informera samtidigt. Imorgon är det avslut på skola o fritte våran trygga vardag som vi haft i sex år är över. Nu kan vi int...

Av liamkillen - 14 april 2020 19:01

Corona karantän vab för vanligt virus vem vet i dessa tider? Blev iallafall hemringd måndag för två veckor sedan. Liam va inte mer snorig än vanligt men nu gällde ju såklart lite andra regler.. han träffade typ ingen men snorigare blev han o hosti...

Av liamkillen - 20 februari 2020 18:45

Hej! Längesedan nu    vill skriva för dem som undrar om Liam o hans liv.Han mår bra men vi kämpar hela tiden på i vår vardag   Det som nu är på gång är både tufft svårt o jobbigt... troligen värst för mig, men tanken är nu att Liam ska få en helhetsl...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards