liamkillen

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av liamkillen - 30 augusti 2011 21:01

Här badar vi i det varma vattnet       och här väntar vi på lunchen

        efter ännu en utekväll

      somnade jag väldigt snabbt när vi kom hem igen

  för att nästa dag orka upp och bada igen   

      min lunch

    jag i hatten   som jag lånat av Jocke

 lite jag

          utanför vårat hotell

    Vi har varit med på Turkisk afton  

         och nästa dag var det såklart dags för stranden igen  

               jag gillade verkligen att bada o leka i sanden hela dagarna   


Av liamkillen - 30 augusti 2011 14:38

Nu ni ska jag flyga till Turkiet här väntar jag med spänning på   

  här är det o nu ska vi gå ombord

  min plats blev emellan mamma o storebrorsan Dennis

  och bakom oss sitter min äldsta brorsa Jocke o hans tjej Alexandra

efter att vi ätit korv med bröd (medtagen hemifrån) samt ostbågar i massor

så kopplade jag  av med lite smurfhits   

 Kl 01.00 ca var vi framme på hotellet Rosella i Alanya

Här är jag i köksdelen nästa morgon o nu ska vi ut o handla frukost

 här är utsikten från våran "frukostbalkong"

sedan bar det av ner till stranden men först köpte vi ett hinkset till mig

         på kvällen var vi ute o åt o han som serverade oss busade med mig hela tiden

"high-five"   

   


Av liamkillen - 30 augusti 2011 10:13

Nu kan jag äntligen spela o dansa med min keyboard, här är jag i min fina "One piece" som vi köpt i Turkiet. (det är ju lite "svalare" här hemma.

          och här leker jag lite med min "lilla" Teletubbies Laa-Laa som vi också fick med oss hem    

    

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards