liamkillen

Alla inlägg den 26 januari 2018

Av liamkillen - 26 januari 2018 22:41

... i livet behövs nog, det får mig att tänka och omvärdera saker samt tvingar mig till beslut som kanske inte alltid är så bekväma :)
Känns ändå bra :)
Efter gårdagens väldigt ?öppna? inlägg känner jag mig så glad att jag vågade, att jag vågade visa att jag ibland är ledsen besviken frustrerad o orolig ni som läser o kommenterat är helt underbara har även fått meddelanden vid sidan av :)
Tack för alla fina ord och för att jag känner så fina människor <3
Ren terapi faktiskt att ha en blogg :) o helt gratis ;)
Tack från mitt hjärta alla fina <3

Idag har Liam haft tvättdag det bästa han vet faktiskt haha..

Han har varit lite piggare idag vilket känns såå skönt <3

Mamman är lätt uttråkad men är det något jag fått sen den här gossen föddes så är det TÅLAMOD! Ja jösses det är jag bra på ;)

Tack igen alla fina <3 o trevlig helg på er :)

Av liamkillen - 26 januari 2018 00:53

Vi har alla olika livsöden o situationer <3
Känner mig väldigt ödmjuk numera <3
(Avskyr att emojsar inte funkar här)
Men jag kan också förstå dem som inte orkar som kämpat i det tysta o ingen hör eller reagerar... så sorgligt o så fruktansvärt!!
2018 o man ska behöva uppröras av alla människors kamp o då menar jag människor med funktionsnedsättningar.. LSD (automatik) haha Nää LSS lagen som man tydligen kan tyda hursomhelst :(
Hursomhelst jag kämpar för oss hela tiden!! För mig o Liam.
Det är såklart bara sorgligt att inte pappan finns där.. men så har det varit 11 år nu så jag har vant mig o så även Liam <3
Vi har andra fina nära o kära idag <3
Idag ger jag inte upp!! Såklart finns det stunder som nu när jag vabbat 2.5 vecka sitter typ fast får underbar avlastning men hinner inte göra ngt för mig själv :( men hade ett så fint samtal med en kollega idag o nu känner jag hur mycket det betyder).
Jag kan förstå såå väl.. att man ger upp verkligen...
Till alla ni älskar bry er för sjutton gubbar!!!
NU <3
När jag mått som sämst har jag såklart haft tankar på ett slut!! För både mig o Liam :(
Det är några år sedan nu, men minnena sitter där.
Men hörni idag finns bara kämparglöd trots allt!! Tårar ja absolut men kraft till mig <3




Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards