liamkillen

Direktlänk till inlägg 10 januari 2017

Provtagning, ny mat o skolstart!

Av liamkillen - 10 januari 2017 20:31

Igår blev det omtag på sköldkörtelprovet, senaste provet visade dåliga värden men innan medicin sätts in vill dem dubbelkolla o göra ett nytt prov!
Säkert bra men jag blir gråtfärdig då jag vet hur traumatiskt detta är!!
Emla hemma först kaos bara det :( o sedan efter många om o men lyckas de fantastiska människorna på barnkliniken ta provet men det krävdes fem personer för att det skulle fungera.. puh!!
Underbara människor som jobbar där <3

Pommes från Donken till en liten hjälte <3
O på kvällen blev det blodpudding med lingonsylt, nytt på Liam menyn :)

Skolstart idag o Liam har längtat så dem senaste dagarna <3

Tog ryggan o sprang till skolan :) sååå underbart <3
Min lilla kille börjar bli stor <3
10 år om exakt en vecka :) <3

Ha en fin kväll <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av liamkillen - 15 juli 2022 21:44


      

Av liamkillen - 14 juli 2020 19:19

Hej på er! Jag bloggar ju inte så mycket längre då jag tycker det är svårt med gränsdragningar Liam är ju ändå 13 år nu o som bloggen är tänkt ska det ju handla mest om honom men även våran vardag. Känner ändå att jag ställs inför många frågor hel...

Av liamkillen - 11 juni 2020 22:58


Hej igen! Kan inte riktigt bestämma om jag hinner o orkar blogga men ibland är det väldigt skönt att både skriva av sig o informera samtidigt. Imorgon är det avslut på skola o fritte våran trygga vardag som vi haft i sex år är över. Nu kan vi int...

Av liamkillen - 14 april 2020 19:01

Corona karantän vab för vanligt virus vem vet i dessa tider? Blev iallafall hemringd måndag för två veckor sedan. Liam va inte mer snorig än vanligt men nu gällde ju såklart lite andra regler.. han träffade typ ingen men snorigare blev han o hosti...

Av liamkillen - 20 februari 2020 18:45

Hej! Längesedan nu    vill skriva för dem som undrar om Liam o hans liv.Han mår bra men vi kämpar hela tiden på i vår vardag   Det som nu är på gång är både tufft svårt o jobbigt... troligen värst för mig, men tanken är nu att Liam ska få en helhetsl...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards