liamkillen

Alla inlägg den 4 februari 2016

Av liamkillen - 4 februari 2016 22:45

Känslan är bra o juristen från Humana gav positiv respons 👍🏻👍🏻😊
Jag vet att vår vardag är cirkus från morgon till kväll 😳 få besökare till vardags o få besök på tu man hand med Liam..🤔 
Jag älskar detta barn verkligen från botten av mitt hjärta ❤️❤️❤️
Men impulsivitet ljudkänslighet rutiner ritualer tics överaktivitet mm jaa det blir jobbigt o det blir svårt trots all kärlek i världen så vill jag inte bli slagen sparkad o få inredningen förstörd 😞
Det är inte okej 😳 Vi behöver hjälp här!! Jag berättar sällan det värsta o det jobbigaste 😳 Men vill ändå förmedla att det ät smått galet 
Adhd är nu utbytt mot autism o det kan jag absolut skriva under på 😞 allt stämmer 😁
Nu väntar vi o kämpar på o hoppas allt blir till det bättre 💗 

Ett stort hjärta ❤️ Massor av tålamod o ödmjukhet 💗 

Det är ngt jag kan 💗

[Bild]

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards