liamkillen

Alla inlägg under september 2015

Av liamkillen - 26 september 2015 09:35

från sjukstugan 😷 minns inte när jag va såhär förkyld senast. Liam har väldigt svårt för hostljud men älskar däremot att jag nyser helt hysteriskt här 😄 han skrattar så han kiknar 😂
Lättroad javisst 😉
Igår kom äntligen dem underbart fina skolkorten i brevlådan 👍🏻 som jag har väntat 💗

Igår fick jag boka tid hos hjälpmedelscentralen då taxi lyckats ha sönder Liams vagn 😁  hela "sittdelen" hänger" pga av den här böjda grejen 😳  ......

.... som ska vara helt rak 😜  undra just hur den chauffören har fällt ihop vagnen? 😠
Så nu är vi utan vagn till på tisdag 😞

Nu blir det lite bad här, vi hörs ❤️

Av liamkillen - 23 september 2015 18:16

efter en kaosnatt som slutade med insomningstablett för mig sov jag till 8.45 skönt 👍🏻
Vaknade o kände att idag kan jag vila bara tänka på mig själv Liam är i skola o på Kortids o jag kan gå på mina inbokade möten utan stress 😊👍🏻 gick ner o satte på kaffe... ☕️
En timme senare ringer Liams lärare o säger att han är snorig o jag måste hämta hem honom...PANIK!!!!
Eller så kan jag ringa Kortids! 😳😳 Vilket även fröken gjorde...😳
Alltså jag kraschade totalt 😨😭😭orkade inte 😭
Ungar är snoriga så här års!!! 😠 även personal har jag hört o sett hostar o snörvlar 😷 vem ringer hem dem???

Underbara Linda på Kortids gick till skolan o hämtade Liam 👍🏻😊 tack o tusen tack för det Linda 💗 jag kunde fokusera på mitt under dagen för att kl 15 ringa o kolla om Liam va dålig o behövde komma hem? 😳😷💗  Svaret blev:
Snorig lite trött men ätit bra o ingen feber, fine, jag hämtar hem min lilla kille imorgon kl 9 från Kortids. Då han inte är välkommen till skolan...
Hur kan dem på skolan ens bestämma det dagen innan liksom?? 😳
Mitt huvud dunkar!!!  Oro dåligt samvete snurrar i min skalle 😯👿 Sjukskriven lugn o ro ta det lugnt koppla av?? visst lätt jävligt lätt!
Är innerligt glad för Linda idag, som lyssnade agerade o förstod 💗💗
Tack Linda 💗 fler som du behövs 💐❤️

Av liamkillen - 23 september 2015 11:16

Jag vill dela denna fina dikt med er 💗

Av liamkillen - 21 september 2015 18:20


 

med bästa Dessan 💗  vi va såklart på Busiz 👍🏻😊😊


Av liamkillen - 17 september 2015 21:55

och kanske lite förklara 😳
Jag har nu varit sjukskriven drygt två veckor " utmattning" står det på läkarintyget samt en liten fin historia om min livssituation som bara det får mig att gråta 😓😓 handlar det om mig 😳 ??Är det ord skrivna på papper hur JAG mår o hur JAG har det 😳 Så svårt att ta in.. Så sorgligt?? Tror jag 😳  Vet ni........ jag vill verkligen hjälpa den där trötta människan som inte längre orkar som inte har ork o kraft att sköta sin vardag som bara vill sova o vakna upp med ny energi o starka krafter som vill skapa ett bra o betydelsefullt liv för sig själv o sin familj💗💗
Jaha..hur va det nu egentligen ? 😳 jasså jaha 😳 handlar det  om mig?? Vääääääldigt Konstigt o vääääääldigt märkligt 😞 Den insikten känns så overklig 😳  det händer väl inte mig? 😉

Tack min älskade mamma  💗💗

Tack bästa arbetskamrater ❤️

Tack älskade "systrar" 💗💗

O tack Lennart som ringde på dörren o levererade kramar kindpussar fina ord  o ngt att läsa 😊
Verkligen tack till alla ni som finns där  💗 

Av liamkillen - 17 september 2015 08:09

 

Ridningen i tisdags gick riktigt bra 😊  

 


 

Men i väntan på den fyrbenta hästen så värmde vi upp lite Dessan o jag 💗 👍🏻





Av liamkillen - 14 september 2015 18:22

Jag Liam, inte mamma alltså 😊 skriver nu 👍🏻👍🏻
Antar att hon pratat av sig ordentligt och ostört nu när jag varit borta hela helgen hihi så att jag får prata ostört med er för en gång skull 😉
I fredags åkte jag alltså till Kortids med Linus min kompis 😊
Vi har lekt o haft skoj o även varit iväg på bio 😊

Min favvofilm Nicke nyfiken 👍🏻 jag satt still o kollade hela tiden o när filmen va slut ville jag inte gå därifrån 😁
Idag har vi haft friluftsdag vid Örstigsnäs jag fick rida 🐴 o vi grillade hamburgare mums 😊
Jag vill också förklara mitt rinnande öra o att mamma faktiskt höll på hela fredag förmiddag med att ringa runt o kolla upp vad som hänt o varför det rinner? 😳 till slut fick hon kontakt med öronkliniken som kunde lugna mamma 😊 på telefon  👍🏻  jag har alltså fått öroninflammation men eftersom jag har ett hål alltså ett permanent hål på trumhinnan så rinner vätskan ut där så ingen trumhinna kan liksom spricka det är ju redan gjort 😳  praktiskt eller hur😜  Mamma fick recept på örondroppar med antibiotika som hon hämtade ut o levererade till Kortids en kort stund innan jag anlände dit, puh 😳 😊  Kanske inte helt bra med hål på trumhinnan men det ger ingen smärta iallafall säger dem 🏥  o jag håller inne med den sanningen 😉
Jag hör allt o förstår det mesta men jag kan inte förmedla med ord exakt vad jag känner 😓
Men hur många kan egentligen det??? 😳
Ha en fin kväll 💗💗💗💕

Av liamkillen - 10 september 2015 21:19

..... till Liam 💗

Liamspecial 😊💗

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards