liamkillen

Alla inlägg under februari 2015

Av liamkillen - 26 februari 2015 18:33

Andra dagen med ökad medicindos o jag gråter när jag läser vad fröken skriver i kontaktboken om hur Liam påverkas det känns hemskt rent utsagt :(

Det är inte värt det!! minskar nu på dosen igen o överväger att sluta med medicinen om biverkningarna ska bli så tuffa..
Fy tusan :( trodde jag va förberedd men Nää tydligen inte på detta iallafall :(

Min fina fina Liam <3

Av liamkillen - 25 februari 2015 19:48

blev visst fel :D

Mamma har köpt dosetter idag till min medicin.

Vi har även ökat på min dos idag.
Nu är det sussatajm :) sov gott! :)

Av liamkillen - 24 februari 2015 19:39

Jag har gungat galet mycket :) :)

Jag vill hela tiden gå till lekparken

O här satt jag tills vi gick :)
Mamma hade tagit in vagnen för att fixa en skruv som lossnat.
Så till min medicin.. Fyra dagar o ingen skillnad?
Får se vad nästa drag blir ;)
Idag är vi trötta både mamma o jag så snart sova Zzzzzz.. Natti natt <3

Av liamkillen - 21 februari 2015 16:37

Frukost med mamma i soffan :) Plus en liten dos medicin insmugglad på en sked med yoghurt, så jag vet egentligen inte något ;) men hallå det brukar inte vara något hårt i min yoghurt....

Sedan blev det "Mitt kök" på tv o då ville jag hänga på :)
Dennis du får se upp! :D

Pankisar till lunch på beställning ;)
Mamma är extremt uppmärksam på mig idag vilket hon iofs alltid är men idag är det något extra med henne.

Lite medicin igen under sylten o det gick bra :) jag märkte ingenting..
Nu väntar vi tydligen på underverk vad vet jag o vad vet mamma!!?? Visar sig.... ;)
Nu har inte mamma tid o skriva mer så vi fortsätter imorgon.
Ha en fin lördagkväll, det ska vi ha <3

Av liamkillen - 19 februari 2015 22:33

Liza, mamma o jag hälsade på mormor på vår lediga onsdag :)
Jag testade mormors säng ;)
Skööööönt :)

Men vi fikade också ?

O sedan blev det Kortids för mig.

Av liamkillen - 17 februari 2015 20:22

Jag Liams mamma har idag varit på möte med läkaren på habilitering gällande medicinering för Liams adhd.
Ett bra möte o jag förstår nu hur medicinering o symptom fungerar. Trots att det känns bra så rann mina tårar när jag satt där o pratade eller mest lyssnade faktiskt ;)
Just det känns så konstigt att jag blir ledsen o gråter när hjälpen är nära.. Förstår inte varför? Kanske är det just det att jag kan slappna av lite o förlita mig på ngn annan o se att vardagen inte måste vara kaos hela tiden eller är jag rädd att Liam inte längre ska vara den Liam som jag levt ihop med i 8 år eller vad tusan händer egentligen??
Jag har valt att börja medicineringen på fredag eftersom han åker till Kortids imorgon o är åter hemma på fredag.
Så vi får hålla tummarna som läkaren sa :) ;)

Håll tummarna för oss <3

Av liamkillen - 17 februari 2015 17:53

Nu har jag tappat ännu en tand :) hände när jag va på Rosvalla med fritids :)

Jag har fått ett stort paket som mamma hämtade på Ica imorse :) någon har gjort en Angry Birds kupp :) :) o plundrat lagret :D kolla här..

En handduk, ett lakarnsätt, en fleccepläd, en pyjamas o tre tröjor :) hur supercoolt är inte det ;)
Tack Ingela, Orvar o Bassen <3<3<3
Såå nöjd :)

Av liamkillen - 14 februari 2015 20:22

...... Ja :) Jag lagar mysmiddag ikväll <3 <3 <3

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards