liamkillen

Alla inlägg under januari 2015

Av liamkillen - 25 januari 2015 19:04

precis som jag vill ha när jag kommer hem från Kortids... Vara med min mamma o spela :) det är livet det ;)

Vi har såklart inte baaara gjort det men nästan :)
Har skottat lite idag :)

O vi har handlat lite på Elgiganten :/ säger inte vad denna gången :(
Hunnit med lite fika också.. En bra helg om ni frågar mig. <3

Av liamkillen - 21 januari 2015 22:33

ibland kraschar det bara :( när ska hjärna o hjärta connecta?
Beställde denna tröja till Liam o tyckte den va jättecool...

När jag nu pröjsat över 200 o packat upp den blev jag bara provocerad :( arg :( o ledsen :(
Vad hände på vägen liksom??
Snoozar på Liams pyjamas o saknar honom som han är... Förklara ngt känns totalt oviktigt:( jag borde ha en tröja med texten typ " hallå jag saknar en kromosom!! Därför är jag lite sval o kylig o försiktig" men tyck om mig ändå jag behöver det o är inte konstig...."
Ja ni hör själva...

Av liamkillen - 21 januari 2015 20:46

Mamma flexade lite idag o jag fick i lugn o ro äta frukost i soffan :) innan det va dax att gå till skolan släpandes på all kortidspackning (mamma släpade) :)

Av liamkillen - 20 januari 2015 18:10

Idag bjöd jag på glass o chokladfingrar ;) i skolan.
Jag fick en guldkrona på huvudet :) och ett kort med lite skolbilder på.
Mamma tycker att jag är så fin i uniformen :) o när man har uniform på så får man klippa frökens naglar :) det ni :)

Av liamkillen - 18 januari 2015 20:01

.... Igår :) många fina paket o många gäster o fin tårta :) jag är jättenöjd med dagen :) tack alla ni som firat mig både här o på håll :)

Alla fångades inte på bild men jag njöt av att ha alla omkring mig :)
Tack <3 <3 <3

Av liamkillen - 15 januari 2015 19:04

mamma har gjort det trots mina protester :( först va jag arg o sedan ledsen men när allt va klart blev jag rätt nöjd faktiskt ;) :)

<3 <3 <3

Av liamkillen - 15 januari 2015 17:29

... Måste du alltid ta kort på mig :(??
Foten va okej ;)

Tanken va klippning ikväll o en före hårbild... Men när mamma sa det sprang jag upp o klädde av mig o hoppade i säng ;) igen ha ha ha.. Bra knep när jag inte vill ;)

Av liamkillen - 13 januari 2015 19:13

igår kom jag hem igen efter en fullspäckad helg :) jag har bla varit på bio :) "Alfons" o det var skoj popcorn o Festis mumsade jag på medans filmen rullade :)
Blev även ett besök på Donken :)

Eller vi köpte med mat o åt på Kortids :)
Hemma idag blev det korv o mos på min begäran såklart :)

Fick varma strumpor o nya vantar av mamma idag :)
Tur att hon tänker på mig hihi.. ;)

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards