liamkillen

Alla inlägg den 4 februari 2015

Av liamkillen - 4 februari 2015 21:29

lika bra jag säger det ... Har länge nog balanserat på kanten haft ett hårt svårt o jobbigt tryck från ett håll samtidigt som livet ska fungera med Liam skola hälsa o jobb.. Valt humorn för att orka vidare kämpa på o överleva.. Men nu idag tippade vågskålen över panikgråter, prestationsångest o lite könsloångest ovanpå det :/
Känner absolut att jag behöver hjälp ?

Av liamkillen - 4 februari 2015 19:19

imorse när jag satt med kaffet
o njöt av lite egentid o Liam fortfarande sov då ringde läkaren från Habiliteringen...
Utredningen som skulle visa om Liam har Adhd har dragit ut på tiden då vi faktiskt glömts bort, :( före jul fick jag veta det då jag ringde upp o kollade vad som hände? Om något hände?!
Nåja, nu är det bekräftat det jag länge misstänkt.
Liam har Adhd "klockrent" uttryckte sig läkaren när jag undrade om det fanns tveksamheter runt utredningen?! Han är överaktiv o impulsiv samt har väldigt svårt att stanna kvar i situationer, hans kropp rör sig ideligen o jag är glad att surfplattan har hjälp honom att finna lite ro...
Glad :) o ledsen :( på en gång, många känslor o tankar o tårar som rann när vi lagt på luren.
Nu väntar ett läkarbesök o undersökning av Liam innan medicin kan sättas in.
Hoppas att vi äntligen kan få hjälp med vår kaotiska situation.
Finaste älskade Liam <3 du får mamma o känna att hon lever ;)

Av liamkillen - 4 februari 2015 11:35

... har jag sovit inatt :) inte vanligt för att vara mig ;)
Trots att jag är förkyld så fick vi komma till sjukgymnasten som vi hade tid hos igår :) hon tittade på rygg, fötter o hållning mm. Jag fick göra många övningar i en timmes tid.

Efteråt va jag helt slut.. Puh.. ;)

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards