liamkillen

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av liamkillen - 31 mars 2014 20:46

Borde inte vara det :( borde ha full koll.. Men faktum är att det är lättare att packa till många än till en eller två :) glömmer aldrig den gången då familjen skulle till Sälen två vuxna o tre barn o jag va såklart ansvarig för det som skulle med.. Av ngn konstig anledning packade jag bara lakarn o handdukar för fyra?? Vet inte vad som hände eller vad jag tänkte på men allt löste sig med att pappan i familjen fick ta det som fanns o blev över.. Det gick bra :) o alla va nöjda ändå :) :) tackar pappan för det :)
Men nu ska Liam åt ett håll o jag åt ett annat.. Men det ordnar sig bara min separationsångest släpper :( :)

Av liamkillen - 31 mars 2014 19:51

Det är såå roligt att bloggen slår besöksrekord månad efter månad detta år. Först tänkte jag att alla nära o kära kämpat ihop det men bloggen räknar bara unika besökare :) såå jätteskoj att ni vill ta del av vårat liv o våran vardag :) :) tack o kramar till alla som läser ;)

O önskan är ett nytt boende som jag hittat men det blir nog inte vårat.. Men önska det får man :) ;)

Av liamkillen - 31 mars 2014 18:08

... Trots feber igår :) vaknade 03.40 imorse eller natt kanske ;) o kunde såklart inte somna om :( försökte VERKLIGEN men det va roligare att peta mamma i ögonen o rabbla all mat jag kan ;) ;)... När det väl va dax att gå ut till taxin så kom den inte :( vi stod o väntade i snöblandat regn :( slutade med att mamma körde mig till skolan :) o det vill jag egentligen varje morgon ;)
Kvällens mat min favvo :)

MUMS!! :)
Skulle visa bilder från Kortids men mamma o nya datorn går inte så bra ihop.. Har iallafall gjort massa kul o som ni vet bio o bakning blev det :) o ett besök på Donken :)

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards