liamkillen

Alla inlägg under maj 2014

Av liamkillen - 26 maj 2014 20:15

Börjar med att visa mitt fredagsmys :) fick välja på popcorn, ostbågar o glass o jag valde detta :)

Mamma tyckte det va lite tråkigt så hon slängde på lite extra mos :)
Lördag va vi i stugan med finbesök ;)

Fick en kompis också som kom o ville leka :) Jonas heter han :)

Senare på kvällen, busar med Bosse :)

Söndag, en dag med pappa, övriga familjen myste i stugan o firade mors dag <3

O gulliga Rajja va med :) gosade med henne på lördagen :)

Av liamkillen - 23 maj 2014 15:59

O här kommer lite bilder från veckan som varit :) tårta igår o bad idag kan ju inte bli bättre ;)

Av liamkillen - 21 maj 2014 21:15

Dansar på bordet ;)

O kollar att tvätten sköter sig :))

Mamma är lite bekymrad just nu :( men vi hoppas att allt löser sig

Av liamkillen - 19 maj 2014 18:40

Nu är jag hemma igen, jätteskoj o träffa mamma o vi kramades länge :)
Är ju dock lite småsur på henne som jag brukar när jag varit borta några dagar :( men tar ut det på surfplattan o Angry Birdsen :)
I lördags va vi o tittade när det var lax utsläpp :)

Fick en dricksflaska i skolan idag :)

O mamma berättar att hon har skjutit med färgkulor o kalasat :)

Av liamkillen - 16 maj 2014 09:00

Att imorse skicka i väg min lillplutt med all packning.
Tre dygn på Kortids för Liam o jag har många roliga saker att se fram emot i helgen.
Men ändå rann mina tårar när jag skickat iväg honom i taxin :(
Varför är det så jobbigt?? :(

Älskar dig Liam <3 o ha det så bra i helgen.

Av liamkillen - 15 maj 2014 20:37

Jag har varit på ett bra urvecklingssamtal på Kortids idag :) pågick i två timmar :) men viktigt att prata igenom allt. Liam bor ju faktiskt där också :)
Blir också väldigt glad över allt beröm dem ger Liam utvecklingen är stor o det är helt enormt härligt att slippa blöjor :)
Han är omtyckt o populär o jag är en otroligt stolt mamma :)
Älskar dig Liam <3

Av liamkillen - 13 maj 2014 20:39

Det hände ikväll igen

Telefonen ringde o allt tvättmedel på golvet :( ja ja rent blir det till flytten iallafall :)

Av liamkillen - 13 maj 2014 18:27

I söndags kväll fick jag ett gott skratt :) samtidigt som jag blev lite stressad :)
Liam satt i soffan o spelade spel på min mobil o jag va i köket o grejade.. Helt plötsligt hörde jag honom säga " heej guullet, heeej guullet" med sin lenaste röst snabbt in i vardagsrummet för att kolla om ngn ringt... Men Nää han hade själv ringt upp min chef :D o sa heeej gullet :)

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards