liamkillen

Alla inlägg under november 2013

Av liamkillen - 22 november 2013 09:10

Jag tittar på Pippifilm :)

Av liamkillen - 21 november 2013 21:59

Började med en helg på Kortids o det har vi ju redan berättat om :) allt där va bara bra..
När Liam kom hem blev det väldigt stökigt med nattsömnen!! Han sov oroligt o vaknade gång på gäng.. Ock snart blev vi varse att Liam inte mådde bra!! Jag var på utvecklingssamtal i måndags o det var skojigt o intressant! Liam har utvecklats enormt men är dock väldigt beroende av rutiner o lugn o ro för att fungera bäst.. Ritar huvudfotingar o älskar bilder till stöd..
I tisdags fick jag hem en sjukling med taxin förkylning o hög feber.. Känns som det va längesedan nu!
Nu är vi iallafall hemma o vilar!! Och den lilla sjuka busen har gömt mina glasögon.. Så nu är livet ett suddigt töcken ??
För övrigt har Liams pappa beslutat att umgänget som varit två söndagar i månaden upphör!! Såklart är Liam ledsen o har frågor..
Vi kryar på oss o hoppas att ni alla har en fin kväll ?

Av liamkillen - 21 november 2013 18:41

Och jag fick inte välja själv :(

Av liamkillen - 21 november 2013 10:05

Idag mår jag lite bättre orkar faktiskt leka lite också :)

Av liamkillen - 20 november 2013 11:51

Riktigt sjuk.. Med hög feber :(

Av liamkillen - 17 november 2013 17:48

Har jag tillbringat på kortids   vi har varit på utflykt till biblioteket i Oxelösund där kan man läsa o leka o fika. Det bjöds på tårta för dem firade 100 års jubileum   

                     

jag har haft kvällsmys

   

badat   

     

ätit korv med bröd   

 

snickrat lite o sågat mig i handen   på låtsas alltså   

     

och idag innan mamma kom så har jag bakat pepparkakor mums   

       

jag har haft en väldigt bra helg..  

Av liamkillen - 14 november 2013 19:40

...i soffan med mamma ;)

Av liamkillen - 13 november 2013 21:04

Liam kom hem från kortids o va inte helt nöjd med att blivit lämnad där... det har varit en trött morgon vecka o taxin har skällt lite på oss då vi några dagar varit ett par minuter sena   dem väntar alltid fem minuter... men på kvällarna har Liam varit pigg.. Liam vill gärna spela på surfplattan o blir arg när jag lägger undan den   

Annars har vi börjat med Movicol för magen Liam har haft stora magproblem o såklart påverkar jobbiga saker hans mage   ikväll är det mycket spring upp ur sängen villintesova, såå nu måste jag ta hand om det   

Ha en bra kväll   



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards