liamkillen

Alla inlägg under mars 2012

Av liamkillen - 29 mars 2012 19:38

Det är gott det!!! 

ja ungefär 52 "kess" finns det i ett paket o idag har jag nästan tömt ett helt paket innan mamma sa stopp     

hm blev lite arg

  men sedan gick det ju bra ...

     

 det var ju bara slut kvar   sussa nu säger mamma... natti natt       

Av liamkillen - 29 mars 2012 18:45

Nu mår jag bra igen och jag har varit på dagis hela veckan  

     

här behövs ingen träning iallafall  

 ser ut som jag har hemska blåmärken på benet men det har jag INTE.. ha en bra kväll alla   

Av liamkillen - 26 mars 2012 18:32

Just det, jag hade ju lite show på Kortids också  jag  sjöng i mikrofonen o dansade    

 

kolla in handgreppet   

Av liamkillen - 26 mars 2012 18:02

Efter 1,5 veckas hemmaosjukmedmammatid så åkte jag i fredags till Kortids.

Dessan o mamma lämnade mig o självklart blev jag lite ledsen o ville inte släppa taget. Mamma skulle på "party, party" som vi säger o Dessan skulle hem till "Kip" såå när dem hade åkt såg jag ut såhär efter en kort stund  

 

det gillar mamma o se  

på lördagen gick vi till hamnen o lekte o grillade korv  och jaa mössan ska vara bakofram om jag får klä mig själv   

 

               

änderna fick också lite mat  

   

lördagkväll: mys i pyjamas o popcorn i skålen      

och söndag: lek

         

o lunch... inte bra här men det är nog kameran jag stör mig på för sedan äter ja med god aptit        

sedan kom både mamma o pappa o Frida o hämtade mig åååh vad glad jag blev    

     

Av liamkillen - 24 mars 2012 18:51

joo mössa måste man väl ha på eller??

         

denna helgen är jag på Kortids o eftersom mamma vet att vi varit i hamnen o grillat korv idag så kan hon ju berätta det dåraa     

Av liamkillen - 24 mars 2012 18:48

Testar "hur jobbigt kan det vara" ?  

       

Av liamkillen - 21 mars 2012 18:30

idag har vi varit på "Haben" en sväng sjuksköterskan där har kollat lite på mig och vi har pratat "skit" eller egentligen lite toalettrutiner o potträning o så... Den snälla tanten har ju fixat hem en massa blöjor till oss men såklart helst vill man ju vara utan o gå på tjo som alla stora gör  

Hursomhelst när vi kom hem ville jag leka ute.. studsade en stund men blev sedan trött o ville leka i sandlådan

         

Åh ja eftersom vi inte har någon sandlåda så grävde jag i mammas blomkruka istället det fick duga    

Jaha o så vill mamma säga något igen..??!! Alltid lika läskigt   

Nejdå Liam.. Jag vill bara säga att det är väldigt berikande att vara hemma med sjuk dig så länge.. självklart trist med den sjuka delen men oj va jag har sett o  lärt mig av dig under dessa dagar   

jag har försökt att börja varje morgon med ett träningspass på bandet (dock utan glass) en morgon hittade du toalettborsten o ville städa med den.. mmm bita ihop bita ihop... o efter ett långt ihopbit så sa jag att du skulle lägga den äckliga toaborsten eller ja det sa jag inte den fina städborsten i badkaret o att det var såå skurat o siiint nu  o det funkade bra    glädjen där att få dig att lyssna o göra det jag bad om gjorde att jag kunde fortsätta min träning.. utan att kliva av bandet...

Imorse gick det sämre efter 20 minuter på bandet kommer en naken något kladdig Liam springande ALLA vet vad det betyder bara stänga av o sanera barn o omgivning   men mammafel där... jag va inte" med" när Liam faktiskt ville fixa det hela i badrummet   skyll sig själv..

Utöver detta (som jag ser som en parentes men liiite jobbigt när det sker) har jag nu hört "fyra ords meningar" sååå kul!!!  en kille som både tvättar sig o borstar tänderna utan problem...

Värmer mat o plockar undan städar o läser böcker, plockar upp matvaror o ger massor av kärlek  

Fina fina Liam mamma älskar dig   men det bästa är att du hela tiden lär mig en massa saker både om dig och om mig själv   det kan ingen som inte har detta förstå.. våran hemlis      

Av liamkillen - 21 mars 2012 18:08

Jag tror ändå att jag trivs rätt bra nu när jag blivit lite piggare   jag tror det är värre med mamma  

hon säger att hon behöver träna.. men vad är detta???  

 

verkar mest vara en ursäkt för något annat ??? om du frågar mig   

Pappa o Erica har varit här   det gillar jag   busade som sjutton med "Rica"

                 

jaa o lunch ska man ju ha när man är hemma o har fått tillbaka aptiten, nu ska jag värma spaghetti o köttfärssås      åt mig  

       

vänta vänta tills det piper...

         

nu är det klart   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards