liamkillen

Alla inlägg under januari 2012

Av liamkillen - 29 januari 2012 19:31

Dagen idag började lite lugnt jag sov till halv nio   men ändå ville jag mysa o vila lite på förmiddagen  

             

sedan kom Dessan, Kim o Tyson och då blev det mer livat med ballongleken   Tyson gillar ballonger   

                            

Hela eftermiddagen sedan har jag varit med min pappa   

Imorgon blir det besök hos öronläkaren. Sov så gott, det ska jag göra   

Av liamkillen - 28 januari 2012 15:29

Jaha nu kommer hon med sin kamera igen.. men jag är faktiskt upptagen med o kolla på film   

         

så det såå!!       

Av liamkillen - 28 januari 2012 09:59

Idag sov jag till halv nio och sedan blev det "Babblarna" till frukost  

                 

Av liamkillen - 27 januari 2012 18:07

Det är fredag och jag är hemma igen. Borta bra men hemma bäst   på vägen hem var jag så glad, jag satt o sjöng högt o ljudligt i bilen   

     

och eftersom det är fredag sååå är det dags för fredags...

 

ser ni vad jag säger här??  

Just det fredagsmys med popcorn ville jag ha idag inte ostbågar.

               

till middag åt jag spaghetti o köttfärsås, det kanske syns lite runt min mun    

Trevligt "fredagmyyys" på er   




Av liamkillen - 26 januari 2012 21:22

Jag är på kortids idag till imorgon, blev lite ledsen när mamma lämnade mig idag.

Erica har varit här i veckan  

o jag har lekt med mammas slevar      

jag tar den lite i smyg om jag blundar lite så syns det inte??!!

 

idag kom min nya vagn som vi skickat efter, ska provåka imorrn       

"Siiin" va??      

Av liamkillen - 23 januari 2012 20:41

Idag med posten kom det paket till mig  

           

ett målarblock från Anna-Lena    

och en lego låda från kusin Sebastian      

       

Tack snälla ni för presenterna    

Av liamkillen - 23 januari 2012 20:22

Jag har varit i Norrköping med mamma o pappa o kört bil på Jula  

   

mamma köpte en ny kamera      

 och innan vi for hem igen blev det lite mat på "Donken"      

till slut fick jag lite svårt att sitta still och det blev väldans roligt att kasta sugrör o pommes   

Av liamkillen - 22 januari 2012 21:20

Jag har haft kalas   för några av mina kompisar  

               

det roliga fiskspelet fick jag av Charlie  

    

den fina boken fick jag av Friman  

 

bra film o coola tatoos fick jag av Alex  

 

efter kalaset kom Jocke o Alexandra o firade mig, Dessan kom också o fikade  ännu en gång        

Jag fick en pusselmatta o en fin tröja av J & A  

   

Tack alla fina   

  

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards