liamkillen

Alla inlägg under maj 2012

Av liamkillen - 25 maj 2012 21:28

Vi skulle gått på cirkus, men det var samma kväll som jag skulle till kortids  

         

ja, ja vi får gå nästa gång cirkusen kommer hit   

Av liamkillen - 25 maj 2012 19:49

  I veckan var jag med på Stigtomtaloppet, som hejarklack  

   

löpare  

    

 och en korvköpare  

   

mycket folk o tjo o tjim ses igen nästa år     

Av liamkillen - 22 maj 2012 20:37

både till mammis o mig i brevlådan fast varsitt   lite kul för våra paket hade ju samma mönster, det här fina skickade bästa Anna-Lena till mig idag  

 

och nu ska det bli ordning när jag äter "sassa guss"   tack så mycket  

och mammas paket hade som sagt samma mänster   kolla här  

 

vi har skrattat gott åt slumpen   ja mest mammis faktiskt        

Av liamkillen - 22 maj 2012 20:35

och nu duschen  

   

Av liamkillen - 22 maj 2012 20:31

Ikväll har Dessan o Kim varit här o passat mig, mamma hade lite fix för sig och sedan åt vi grillat tillsammans gott gottigottgott  

     

Av liamkillen - 21 maj 2012 22:36

Efter en vecka med väldigt lite sömn så bestod helgen av "att ta igen sömn maraton" så imorse när jag blev väckt strax före 07.. så va det inte kul jag drog täcket över huvudet o sa "sooooooova" gång på gång  

men det hjälpte inte upp o iväg var det som gällde.. såå ikväll efter en utedag på dagis var jag helt utslagen,  en "utslagen hjälte" bara så ni vet  

 

tur sa mamma för veckan är fullspeckad o det vill man ju inte missa  

Okej nu är det mamma mallgroda dags  

 

undra just vad som kommer härnäst   

  

Av liamkillen - 20 maj 2012 19:16

Jag har väntat, men ibland blir det inte som man tänkt sig  

     

Av liamkillen - 18 maj 2012 17:10

Imorse när mamma lämnade mig på dagis fick både hon o personalen en mindre chock, min ena arm var alldeles röd flammig o prickig igen!! Så efter dagis blev det ett besök hos läkaren för kontroll..  blodprov o temp kollades men det såg bra ut, troligen är det en allergisk reaktion   denna gång.

Men för säkerhets skull ritades det på armen o pencillin finns att hämta ut på apoteket om det ser värre ut imorgon, alltså om det är rosfeber igen  

 

men vi håller tummarna stenhårt nu att det "bara" är en allergisk reaktion.  

Nu är det iallafall "fredagsmyyys" här   med "sassa guss" såklart   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards