liamkillen

Alla inlägg den 8 september 2011

Av liamkillen - 8 september 2011 21:23

  Jag vill verkligen tacka ALLA som bemöter bloggen och Liam med en enorm positivetet, intresse och omtanke.. Det värmer mitt hjärta och jag är stolt över alla er som kan kasta fördomarna över axeln   jag är också stolt över ALLA mina fina "normalstörda" barn (Joakim, Desirée o Dennis ni kommer lite i skuggan, jag vet, tur att ni är vuxna och förstår  )  samt min lilla plutt med det "lilla extra" som jag som ensamförälder uppfostrar och delar vardagen med. Förskolan vill jag ge så mycket beröm till ni är underbara, kortids är nytt men kommer bli superbra när vi blir varma i kläderna.. TACK, stort tack till alla som finns där i Liams liv.

Tur för mig att ni ALLA mina barn finns i mitt liv. Älskar er   och är tacksam för att jag får vara eran mamma    

Många varma kramar.

Av liamkillen - 8 september 2011 21:05

Inatt sover jag hemma i min säng   hm.. pyjamasen kom visst lite på sne  men det gör inget för jag sover gott...

  både mamma o jag är glada att vara hemma tillsammans och imorgon är vi lediga förskolan är stängd...

Mina kompisar kommer hit imorgon o vi ska leka o busa o äta äppelpajer, vaniljsås o glass mums!!!  

Just det Liam.. det ska vi göra.. Sov så gott o väck mammis imorrn.. Älskar dig, mammis      

Av liamkillen - 8 september 2011 18:51

Jag har varit på Kortids igen och busat av mig lite  

 här är jag ute och leker  

       

Av liamkillen - 8 september 2011 18:23

kvällsmat en helt vanlig kväll  

                   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards