liamkillen

Alla inlägg under juli 2011

Av liamkillen - 31 juli 2011 10:01

Jag har varit jätteduktig och hjälpt till med att rensa rabatter   jag har tömt ut ogräset från skottkärran i gräset (inte bara en gång faktiskt) och jag har "tvättat" jordiga redskap i poolen (de ska väl ända vara rena?) och här smörjer jag in mig med lite fuktig härlig jord.    Jag gillar att vara "jordnära"   

         

Av liamkillen - 28 juli 2011 21:28

Vi har varit på Lager 157 och jag fick dessa två fina tröjor  

   och när vi kom hem var Dessan och Tyson hos oss och då blev det mera poolbad

den här är bra  eller hur?

   

   

Av liamkillen - 28 juli 2011 20:37

badar jag   här badar o busar Peter o jag hemma i poolen   

           Medan vi badar står mamma  och beundrar sin "nyklippta häck" den här alltså   

 

Av liamkillen - 28 juli 2011 20:16

Här ligger jag i min säng o vill inte riktigt gå upp klockan är kvart över tio och mamma säger att jag måste upp o äta "lunch" innan vi ska vara på "kortids" kl 13.  

     jag hann med både lite yoghurt och några pannkakor innan vi for iväg.

Det var mitt första dygn på kortids (utan mamma) och det gick jättebra jag förvånade Marie o Ville de som jobbade när jag var där med att sova 12 timmar o 45 minuter. Jag måste vara helt makalös   

Av liamkillen - 24 juli 2011 22:55

Ja där har jag varit o kollat på när Dessan "gullet" o Kim hoppar fallskärm.. 

Här gör sig "gullet" redo..

     Gullet o jag

  det här planet flög de upp med

  o här står delar av familj släkt o vänner som ville kolla..

    här hittar jag lite vatten att plaska i

      blöt

  här kommer hon "gullet"

        Min tuffa syrra

  sedan var det Kims tur..

  och här kommer han in för landning

  även han är glad nöjd

   Det var många spännade saker som hände denna dag bara att se alla flygplan så nära var jättskoj   


Av liamkillen - 20 juli 2011 19:49

Idag har vi gjort nödvändiga saker   och efter allt "nödvändigt" så har jag badat o lekt med Tyson... Igår var jag på "Kortids" o där badade vi också och åt spaghetti o köttfärssås..

Hemma i min pool.

        här härmar jag Tyson när han springer med en boll i munnen...

    jag kan också rätt bra.. vara   alltså  

 imorrn ska vi göra något som KRÄVER dåligt väder så det hoppas vi på      



Av liamkillen - 19 juli 2011 19:03

Vi ska på utflykt  

         Den båten skulle vi visst åka med idag   hi,hi,hi

   

Av liamkillen - 18 juli 2011 09:04

Vad ska jag göra då??

  Jo det fick bli en "tapetrivardag"   

     

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards