liamkillen

Alla inlägg under juni 2011

Av liamkillen - 27 juni 2011 22:24

förra veckan var det midsommarfest på mitt dagis   

  Det blev sång, dans o sedan fika med jordgubbstårta, mums..

lite bus o lite "båtåka" med pappa hann jag också med   

   


    

Jag o min pappa   

 

Av liamkillen - 27 juni 2011 21:55

När min mormor fyllde år så firade vi det med middag på Hamnmagasinet, jag valde själv min mat o det blev köttbullar o mos o glass efter det   

Presenten till mormor var en digitalkamera här visar Alexandra hur den funkar.

Här ser mamma lite arg ut?? har jag busat igen tro??? 

bilder på den hungriga familjen   som väntar på mat..

          Tack mormor för en god mat stund        

Av liamkillen - 16 juni 2011 21:28

Ibland förstår inte min mamma mig...  

hon frågar gång på gång varför jag försöker få legobiten på den "stora" gaffeln o jag svarar "gott" o mamma frågar ska du äta lego???? men hallååå vad tror hon egentligen??

        Här väntar jag...

  o här ska min mamma fixa musik    för vi ska dansa o sjunga   det gillar jag o det gör vi ofta till smurfarna...

      

Av liamkillen - 16 juni 2011 18:36

Mmm.. men för mig är det disktrasan......  lite annorlunda jag vet men den funkar till mycket   som tex ett litet täcke om man vill "sååva"

  

annars kan man torka näsan med den

    lite halväckligt jag veet   

 

Av liamkillen - 16 juni 2011 18:01

Ja det funderar jag på nu, hur ska jag komma upp på studsmattan??   

  Jamen det gick ju bra   

   NU hoppa, hoppa, hoppa...

    vill bara säga att fläcken på byxorna är utspilld mjölk... bara så ni vet   

Av liamkillen - 13 juni 2011 20:49

Precis när jag skulle hoppa i säng så ville jag gunga lite o jag lyckades charma mamma så att jag fick göra det en stund, sedan blev det godnatt för mig   

     

Av liamkillen - 12 juni 2011 19:41

Idag har vi varit o grattat "min" Kim som fyller år       här är jag med Teodor

          här fikas det med bullar, kakor o tårtor   

  Här är Tyson och han är sjuk   han har fått nässelutslag

  och såhär trött var jag när vi kom hem...

 


Av liamkillen - 12 juni 2011 18:24

Jag har firat "fina" Lizas student   

      här är alla presenter som jag gärna ville hjälpa till o öppna..

  

jag fick testa på lite hur det kändes att vara student   

    här har Liza öppnat allt o gladast blev hon över ett foto på en "gammal gubbe"       hon till och med grät en skvätt   glädjetårar  bilden är på hennes idol där han även skrivit en hälsning till henne    


Fina Dennis o Liza

  mina fina storebröder Dennis o Jocke

Här sitter Dessan, Kim Tyson o Kerstin o småpratar.. Tyson har en jättefin rosett på ryggen   

  

Tack Liza för att jag fick vara med o dela din stora dag, det var väldigt gott med tacobröd förresten       

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards