liamkillen

Alla inlägg under maj 2011

Av liamkillen - 14 maj 2011 20:30

Vi har grillat med Dessan o Kim o Jocke o Alexandra   

          mjölk är livet det     

Av liamkillen - 14 maj 2011 19:25

I veckan har jag varit i E-tuna på hörselkontroll först fick öronläkaren göra rent mina öron och även ta bort röret ur ena örat som var på väg ut   o sedan blev det hörseltest..

Men först lite lek i väntrummet   med pappa.

 

här fick jag hörlurar på o sedan började testet.. varje gång jag hörde ett pip skulle jag sätta en ring på trägubben som tanten ställde fram det gick riktigt bra och jag berömde mig själv med "braaa" hela tiden   

  efter testet blev det "Donken" ute i solskenet o efter det ville vi se "Världens bästa hotell"

Här är det    

 

och vi gick självklart in o kollade lite o fann det här   

sedan gick vi en liten sväng i de fina vädret

   

och på vägen hem blev det en springpaus i Malmköping som liksom är lite "min" plats kan man säga   

 

            



Av liamkillen - 13 maj 2011 20:01

En dag var min storebror här o visade sin "cykel" den va mycket större än min :)

    jag provsatt en kort stund men det blev ingen bild på det för jag ville snabbt ner igen..

Alexandra o jag på trappen.

här ska han åka iväg o jag gillade verkligen inte ljudet :( men cykeln var väldigt fin :) o Alexandra tar bilen :)

      

Av liamkillen - 13 maj 2011 19:08

  Undra just hur den kan bli så jämnrandig??  

Av liamkillen - 12 maj 2011 23:29

Jaa alltså, en dag i påskhelgen var vi på Kolmården, jag tyckte om att titta på alla djuren :)

   

delfiner

   

kameler

  elefanter   en stor apa..   jag o pappa.      

vi avslutade dagen med att leka på den fina lekplatsen :)

  Tack för dagen med alla djuren :)

bilden på zebran får vi återkomma till :))    

Av liamkillen - 5 maj 2011 21:08

En dag i påskhelgen va jag med pappa o mina halvsyskon Erica o Frida hos farmor o farfar i deras stuga... där åt vi mat o glass..

När jag återlämnades till hemmet så passade jag på att visa mina storasystrar att jag kan hoppa :) eller jaa sitta o snacka iallafall :)

     

Av liamkillen - 4 maj 2011 21:34

Mamma har ju haft lite bloggsemester kan man säga... men här kommer lite bilder på mig från i påskas.. (innan vintern kom tillbaka)...

             

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards