liamkillen

Alla inlägg under januari 2011

Av liamkillen - 11 januari 2011 19:22

Jag tyckte att vi skulle göra godispåsar till kalaset idag redan....

 

men mamma tyckte att vi skulle vänta till helgen :) o då blev jag lite missnöjd..

  höjde lite på ögonbrynen..   o himlade med ögonen..  

men den som väntar på något gott................ :))     

Av liamkillen - 9 januari 2011 20:01

... igen :)

 

         

Av liamkillen - 9 januari 2011 19:55

Vi har en liten rånare i hallen som verkar leta efter något??

   

näää det va ju bara lilla jag :))

        

Av liamkillen - 8 januari 2011 22:24

Vi har träffats hemma hos Alex o fikat, jättekul :) det är mina "downiskompisar" Friman, Alex, Charlie o så jag då förstås.... o delar av deras familjer :)

Börjar med Friman, han ville såååå gärna vara med på kort :)

       

här är Alex  också

   

Charlie med sin mamma

  


 

o så jag med Frimans brorsor Knut o Rex vi  leker i Alex rum

        

lite mammor o lite pappor o lite barn

          

sist men inte minst "JAG"

     

Tack för en mysig lekstund o fika :))

Av liamkillen - 6 januari 2011 19:34

Det skottas o skottas hela tiden :) tur man är liten :)

       

här sitter jag mitt i vägen???

 

mamma o jag :)

      


Av liamkillen - 5 januari 2011 19:17

Idag började jag dagen med sängmys i mammas säng tills jag tyckte det var dags för "affe" kaffe alltså till mamma :)

senare hjälpte jag mamma med snöskottning, men fick rätt snart nog, o ville in o bada istället så det fick jag såklart :) efter badet blev det våfflor till lunch.

Stor kille ska ha stor talrik o gaffel :)

Mums!!!

     

sedan bakade mamma (någon här fyller ju år snart, gissa vem???)

O jag lekte med en av mina julklappar, jag gillar verkligen bilar :)

          

  


Av liamkillen - 3 januari 2011 19:02

Inatt kom något objudet  hit :( "kräket" usch vad jag har mått dåligt inatt o varken jag eller mamma har sovit nån längre stund :(

Här är en del av tvätten som blev inatt...

till slut somnade jag i mammas säng iallafall och idag har vi mest myst i soffan..

    

Av liamkillen - 3 januari 2011 11:59

Kim har gjort en snögrotta till mig :) jag har åkt pulka o vi har byggt en egen pulkabacke :)

   

här leker vi i snön :)

                 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards