liamkillen

Alla inlägg den 19 september 2017

Av liamkillen - 19 september 2017 18:54

04.20 tyckte Liam att det va dags att kliva upp så det gjorde han, jag fick ligga kvar o dra mig lite efter att ha startat igång hans IPad ;)
Kl 10 hade vi ett inbokat läkarbesök Liam följer ett speciellt vårdprogram o nu skulle vi även få besked om hans sömndroppar påverkat hans värden...
Inget läkarbesök utan assistent så Dessan va med :) man måste verkligen vara två finns inte en chans att prata, lyssna o passa honom samtidigt puh... skor, strumpor o annat flyger över rummet o läkaren o stetoskop ska testas mm mm...
Ett väldigt bra besök för övrigt, bra värden, vuxit enormt annan sömnmedicin kroppsliga saker att ha koll på efter puberteten samt tid för röntgen av rygg som visade sig vara lite sned.
Känns så grundligt o noggrant vilket känns otroligt bra :)
Efter det lunch på Donken sen direkt till frissan för mig o Dessan o Liam for till hamnen för lek :)

Sen kom regnet... hem en stund innan det blev dags för ridning...
En ledig dag men ändå fullt upp ;)
Jag blev nöjd med håret lite mörkare o riset bortklippt ;)

Ha en fin kväll <3

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards