liamkillen

Alla inlägg den 11 april 2016

Av liamkillen - 11 april 2016 19:25

Vaknade upp imorse o insåg att skola o jobb inte va möjligt, suck! Självklart insåg jag det redan igårkväll, men hoppet om underverk håller mig uppe 👍🏻
Men idag är min ork o kraft slut 😥 försökte mig på ett besök på Rusta med Liam efter lunch... Behövde köpa tamponger ( ursäkta om ngn tar illa upp) o tänkte billigt...
En fin stapel med olikfärgad trädgårdsbelysning lyckades jag rädda i sista sekund precis när vi kom in i butiken ( Liam sitter i sin vagn)
Efter det for det tandkrämstuber åt höger o vänster samt tandborstar likaså  😬 varpå jag gick i taket ( ja inte bokstavligen då) men nästan o sa till Liam: Det är fel, sluta, mamma blir arg 😬 bet ihop o frågade Liam: vill du att mamma ska bli ARG på dig? O han svarar JAA 😳😳😝  suck fattar ni ? bara avsluta o åka hem!!
Hämta post i olika lådor 🙄 o efter lite sortering hem till lugnet o surfplattan  👍🏻 puh.., idag känner jag att orken tryter 🙃 datorn i golvet, uthällda glas, nerkastade täcken i trappen osv.. Har säkert missat ngt 😧
Men inte att förglömma en o annan kärleksfull kram också ❤️

God aptit idag o mer snor på kinden än i näsan 😳
Ni får ursäkta mig men idag vill jag bara fly, gömma mig o vara ifred eller ännu hellre känna att någon bryr sig 😳😫

Tur att det kommer nya dagar 👏🏻😖

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards